نماد آخرین خبر

طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه

منبع
مهر
بروزرسانی
طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه

مهر/ مردم یمن در صنعا و سایر استان‌های این کشور با برگزاری راهپیمایی میلیونی برای چهل و سومین هفته پیاپی، بار دیگر بر حمایت قاطع خود از مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه تأکید کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن برای چهل و سومین هفته پیاپی با برگزاری راهپیمایی میلیونی در میدان السبعین صنعا و سایر استان‌های این کشور، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و بر تداوم حضور در جبهه پشتیبانی از مقاومت فلسطین تأکید کردند.

این راهپیمایی در صنعا زیر بارش باران و در سایر استان‌های یمن از جمله صعده و ذمار با شعار «حمایت از مسجدالاقصی و الاقصی...پشتیبانی ادامه دارد و پاسخ قطعی است» برگزار شد.

راهپیمایان یمنی شعار سر دادند: پاسخ محور مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها قطعی است/ شرم بر کشورهای عربی که فلسطین و غزه را رها کرده‌اند/ ای مردم غزه شما تنها نیستید و ما از شما حمایت می‌کنیم.


مردم یمن در بیانیه پایانی راهیپمایی‌های خود تأکید کردند: دشمن صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت جامعه جهانی و توطئه و بی‌تفاوتی کشورهای عربی و اسلامی به جنایات خود ادامه می دهد.

حاضران در این راهپیمایی از عملیات‌های مقاومت فلسطین ضد رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کردند و تداوم و تشدید پشتیبانی نیروهای مسلح را از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

مردم یمن در بیانیه خود همچنین از ملت های عربی و اسلامی خواستند مواضع قاطعی علیه جنایات صهیونیست‌ها اتخاذ کنند و تأکید کردند که هرگز ملت فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره