نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ: من از هریس خوش‌قیافه‌ترم

منبع
مهر
بروزرسانی
ترامپ: من از هریس خوش‌قیافه‌ترم

مهر/ رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با توسل به لفاظی نژادپرستانه، به نامزد دموکرات‌ها حمله کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک‌تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با حمله نژادپرستانه به کامالا هریس، معاون رئیس جمهور کنونی و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر، تاخت. 

پس از کناره‌گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نامزدی دموکرات‌ها، مبارزات انتخاباتی ترامپ با هریس به صحنه حملات شخصی رئیس جمهور سابق به معاون بایدن بدل شده است.

ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود گفت: کامالا دیروز به اصطلاح طرح اقتصادی‌اش را ارائه کرد. او گفته که می‌خواهد هزینه مواد غذایی و مسکن را در نخستین روز ریاست جمهوری‌اش کاهش دهد. اما اگر اشتباه نکنم روز نخست برای هریس سه سال و نیم پیش بود!


وی افزود: درست از روز ادای سوگند، بلافاصله قیمت‌ها را پایین می‌آورم و یک بار دیگر آمریکا را توانمند خواهیم کرد. 

ترامپ در ادامه یک بار دیگر تصویر هریس روی جلد «نشریه تایم» را هدف گرفت و گفت که «من از کامالا خوش‌قیافه‌تر هستم»! 

وی پیش‌تر نیز نژاد هریس را زیر سوال برده و گفته بود که «من تا چند سال پیش نمی‌دانستم که او سیاهپوست است، زمانی به یک سیاه تبدیل شد و حالا می‌خواهد به عنوان یک سیاهپوست شناخته شود. بنابراین نمی‌دانم آیا او هندی است یا سیاهپوست؟

مادر هریس هندی و پدر او سیاهپوست بود. او اولین آمریکایی سیاهپوست و آسیایی‌تبار است که به معاونت ریاست جمهوری آمریکا رسیده است.

در آستانه کنگره ملی دموکرات‌ها، ترامپ این سوال را مطرح کرد که «هریس چرا به کنگره می‌رود؟» و بار دیگر مدعی شد که هریس آرای کافی برای نامزدی دموکرات‌ها کسب نکرده است.

ترامپ بار دیگر مدعی شد: هریس نامزدی را بایدن ربود و رئیس جمهور آمریکا خشمگین است و از هریس نفرت دارد. این مصداق سرنگونی یک رئیس جمهور بود.


وی همچنین با اشاره به مناظرات انتخاباتی با هریس گفت که او نسبت به بایدن «رقیب ساده‌تری است.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره