نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

هریس با اختلاف 4 درصد از ترامپ پیشی گرفت

منبع
فارس
بروزرسانی
هریس با اختلاف 4 درصد از ترامپ پیشی گرفت

فارس/ طبق نتایج نظرسجی اخیر دو رسانه آمریکایی، کامالا هریس با اختلاف چهار درصد از رقیب جمهوری‌خواه خود دونالد ترامپ پیشی گرفت.
 
طبق جدیدترین نتایج نظرسنجی «واشنگتن‌پست-ای بی‌سی نیوز-ایپسوس»، 49 درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی، کامالا هریس را انتخاب کردند و 45 درصد نیز اعلام کردند که اگر همین امروز انتخابات برگزار شود به ترامپ رأی می‌دهند.

ماه گذشته در نظرسنجی مشابه که بین دو گزینه جو بایدن و دونالد ترامپ برگزار شده بود، هر دو نامزد با 46 درصد در یک جایگاه قرار گرفتند.

از طرف دیگر، نظرسنجی جدید سی بی اس نیوز/یوگاو نشان می‌دهد که هریس با 51 درصد از ترامپ با 48 درصد در بین رأی‌دهندگان احتمالی در سراسر آمریکا پیشتاز است.

نظرسنجی‌ها همچنین نشان می‌دهد که کامالا هریس در ایالات سرنوشت‌ساز نیز در مقایسه با دونالد ترامپ اوضاع بهتری دارد.

نظرسنجی‌های جدید در ایالات آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی که روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز و کالج سی‌ینا برگزار کرده‌اند نشان می‌دهد که هریس در دو ایالت مهم پیشتاز است و در دو ایالت دیگر فاصله خود را با ترامپ کمتر کرده است.

طبق نتایج نظرسنجی نیویورک‌تایمز/سی‌ینا، هریس در ایالت آریزونا با 50 درصد از ترامپ با 45 درصد پیشتاز است.در ایالت کارولینای شمالی که ترامپ در انتخابات 2020 توانست بایدن را شکست دهد، هریس با 49 درصد از ترامپ با 47 درصد پیشی گرفته است.

پیشتازی ترامپ در نوادا با اختلاف تنها یک درصد است و هریس در این ایالت 47 درصد از آرای رأی دهندگان را به خود اختصاص داده و ترامپ با 48 درصد پیشتاز است.

در ایالت جورجیا ترامپ با اختلاف چهار درصد و رأی 50 درصد در مقابل هریس با 46 درصد پیشتاز است.این در حالی است که در نظرسنجی‌های نیویورک‌تایمز/سی‌ینا که درماه می انجام شده بود، ترامپ با 50 درصد از بایدن با 41 درصد در سراسر ایالات آریزونا، جورجیا و نوادا پیشی گرفته بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره