نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

۱۳ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه و چادرهای آوارگان فلسطینی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۳ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه و چادرهای آوارگان فلسطینی

ایرنا/ رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت نسل کشی علیه فلسطینیان نوار غزه، یک مدرسه و چند چادر آوارگان فلسطینی را هدف قرار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت علیه فلسطینیان یک مدرسه و چند چادر آوارگان فلسطینی را هدف حمله قرار داد که طی آن ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی گزارش دادند که در بمباران مدرسه «صلاح‌الدین» وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی واقع در غرب غزه، ۵ آواره فلسطینی شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چادر آوارگان در «بنی سهیلا» واقع در شرق خان یونس در جنوب غزه نیز ۷ فلسطینی اعم از ۲ کودک و ۵ زن شهید شدند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و ادامه حملات این رژیم در مجاورت بیمارستان شهداء الأقصی، از سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای وابسته به سازمان ملل خواست تا تدابیر لازم را برای حمایت از این بیمارستان و کادر درمانی آن اتخاذ کنند.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز اعلام کرد ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته چهار قتل عام دیگر را علیه غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود: در این حملات ۵۰ فلسطینی شهید و ۱۲۴ نفر نیز زخمی شدند. بدین ترتیب شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته به ۴۰۲۲۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۲۹۸۱ نفر افزایش یافت.

هنوز هزاران نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره