نماد آخرین خبر

زاخارووا: مزدوران نظامی خارجی در کورسک نابود خواهند شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 زاخارووا: مزدوران نظامی خارجی در کورسک نابود خواهند شد

ایسنا/ وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمامی نیروها و تجهیزات خارجی که در حملات اوکراین به خاک روسیه حضور دارند، اهدافی مشروع برای نیروهای مسلح روسیه بوده و نابود خواهند شد.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه و با اشاره به گزارش‌هایی درباره فعالیت یک شرکت نظامی خصوصی آمریکایی در منطقه کورسک، گفت تمامی نیروهای خارجی که در «فعالیت‌های تروریستی» در خاک روسیه مشارکت دارند، به اهدافی مشروع برای نیروهای مسلح روسیه بدل خواهند شد.

زاخارووا در یک نشست خبری گفت: «تمامی نیروهای خارجی که علیه قلمرو ما حملات تروریستی انجام دهند و همچنین تجهیزاتی که تحت کنترل این نیروهاست، اهداف مشروع نیروهای مسلح روسیه محسوب شده و نابود خواهند شد.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه گفت «تجاوز اوکراین» به منطقه کورسک روسیه با «حمایت همه‌جانبه غربی‌ها و تأیید آن‌ها» صورت گرفته است. او همچنین گفت کی‌یف سعی دارد حمله خود به خاک روسیه را این‌گونه توجیه کند که این حملات در مذاکرات آتی با مسکو کی‌یف را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد.

زاخارووا این اظهارات را در حالی منتشر کرد که اخیراً گروه پیمانکار نظامی خصوصی آمریکایی به نام «فوروارد آبزرویشن» تصویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد اعضای آن در حمله اوکراین به خاک روسیه و منطقه کورسک شرکت داشته‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره