نماد آخرین خبر

کندی به نفع ترامپ از انتخابات کنار می‌رود

منبع
فارس
بروزرسانی
کندی به نفع ترامپ از انتخابات کنار می‌رود

فارس/ به گفته منابع مطلع، نامزد مستقل انتخابات آمریکا رابرت اف کندی جونیور در صورت پیشنهاد سمت از سوی ترامپ در دولت احتمالی او، به نفع نامزد جمهوری‌خواهان از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری می‌کند.
 
مدیر ارتباطات کمیته اقدام سیاسی «ارزش‌های آمریکایی 2024» به رویترز گفت که رابرت اف کندی قصد دارد از انتخابات کنار بکشد و از ترامپ حمایت کند اما به این بستگی دارد که آیا نامزد جمهوری‌خواهان در صورت انتخاب مجدد، به او و دیگران منصبی در کاخ سفید پیشنهاد می‌کند یا خیر. کارزار کندی امروز اعلام کرد که او جمعه در آریزونا خطاب به مردم درباره «لحظه تاریخی کنونی و مسیر پیشرو» سخنرانی خواهد کرد.
ترامپ این هفته به سی‌ان‌ان گفته بود که در صورتی که کندی به نفع او کنار برود، قطعاً برای این که او در دولتش ایفای نقش کند، آمادگی دارد. پیش‌تر شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که کندی قصد دارد تا پایان هفته از رقابت کنار برود و از ترامپ اعلام حمایت کند. کندی 70 ساله پسر دادستان کل و سناتور پیشین ایالات متحده رابرت اف کندی و برادرزادهٔ رئیس‌جمهور پیشین این کشور جان اف کندی است که کارزار خود را به عنوان یک دموکرات آغاز کرد و نامزدی جو بایدن را به چالش کشید. در نظرسنجی ایپسوس که این ماه انجام شد، حمایت از کندی از ده درصد ماه قبل به چهار درصد رسید. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره