نماد آخرین خبر

بازداشت بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای جنگ غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بازداشت بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای جنگ غزه

ایرنا/ رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه نوار غزه (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

به گزارش شبکه المیادین، کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه – سی و یکم مرداد- تا امروز دستکم ۲۵ فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش این کمیته، در میان این بازداشت‌شدگان ۲ زن، یک کودک و اسرای آزاده دیده می‌شود و با احتساب بازداشت‌شدگان این دو روز، تعداد فلسطینیانی که از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بازداشت شده‌اند به بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ فلسطینی رسید.

به گزارش ایرنا، از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ، ارتش رژیم صهیونیستی بر دامنه حملات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشته، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره