نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

سخنرانی انتخاباتی ترامپ تحت تدابیر امنیتی شدید و از پشت شیشه‌های ضدگلوله

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سخنرانی انتخاباتی ترامپ تحت تدابیر امنیتی شدید و از پشت شیشه‌های ضدگلوله

ایسنا/ دونالد ترامپ در اولین گردهمایی انتخاباتی خود در فضای باز پس از سوء قصد ماه گذشته، در کارولینای شمالی در یک رویداد متمرکز بر امنیت ملی از پشت یک محفظه شیشه‌ای ضد گلوله سخنرانی کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر، در اولین گردهمایی انتخاباتی در فضای باز و پشت شیشه ضد گلوله، به کنوانسیون در حال برگزاری دموکرات‌ها در شیکاگو و به‌ویژه اظهارات «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا اشاره کرد و آنها را «زننده» خواند.

با این حال، اوباما تنها دموکراتی نبوده و نیست که به سیاست‌های ترامپ خرده گرفته است.

ترامپ، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری را مسوول خروج فاجعه‌بار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا دانست و بارها در سخنانش به گردهمایی دموکرات‌ها در شیکاگو اشاره کرد؛ جایی که سخنران‌های دموکرات‌، یکی پس از دیگری، ترامپ را در صورت بازگشت به کاخ سفید، تهدیدی برای این کشور دانستند.

ترامپ که در انتخابات نوامبر پس از کناره‌گیری بایدن، با هریس روبرو خواهد شد، از پشت تریبونی صحبت کرد که با شیشه‌های ضد گلوله احاطه شده بود و دیوار محافظی را در سراسر صحنه تشکیل می‌داد. این بخشی از اقدامات امنیتی تشدید شده با هدف حفظ امنیت او پس از حمله یک مرد مسلح در پنسیلوانیا درتاریخ ۱۳ ژوئیه است.

علاوه بر این، یک سری محفظه در محیط پیرامون گذاشته شده بود تا دیوارهای اضافی ایجاد و خطوط دید را مسدود کنند. همچنین تک‌تیراندازها روی پشت‌بام‌های محل برگزاری سخنرانی مستقر شده بودند. در پی ترور ناکام ترامپ در ژوئیه که صرفا باعث ایجاد خراش روی گوش او شد، رئیس سرویس مخفی آمریکا به علت ناکامی در تامین امنیت، استعفا داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره