نماد آخرین خبر

نظامیان روسیه به 10 کیلومتری شهر پوکرووسک رسیدند

منبع
فارس
بروزرسانی
نظامیان روسیه به 10 کیلومتری شهر پوکرووسک رسیدند

فارس/ درگیری بین ارتش‌های روسیه و اوکراین در جبهه دونتسک اوج گرفته و بنابر گزارش‌ها، روس‌ها امروز پنجشنبه به 10 کیلومتری پوکرووسک رسیدند.

منابع خبری روز پنجشنبه از ادامه پیشروی‌های روسیه در استان دونتسک خبر دادند.به گزارش «صدای اوکراین» نیروهای روسیه سه شهرک را در در استان دونتسک تصرف کرده‌اند.شهرک‌های کومیشیوکا، زاویتنه و نووژلانه اکنون تحت کنترل روسیه هستند و پیشروی‌هایی نیز نزدیک میکولایوکا گزارش شده است.
ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین با تایید این خبر اعلام کرده است که در پوکرووسک شدت درگیری‌ها بالاست. پوکرووسک شهری در استان دونتسک در کشور اوکراین ‌است.یکی از مقام‌های ارتش اوکراین گفت:«نیروهای روس به پیشروی خود به سمت پوکرووسک در استان دونتسک ادامه می‌دهند.»نیروهای اوکراین مدعی شده‌اند که 44 حمله ارتش روسیه را دفع کرده‌اند.
اخیرا اندیشکده آمریکایی «جنگ» در تحلیلی نوشت که نیروهای روس با تشدید حرکت خود به سمت پوکروفسک، دستاوردهای تاکتیکی قابل توجهی به دست می‌آورند.کارشناس نظامی اوکراین هشدار داده‌اند که سقوط شهر پوکرووسک می‌تواند منجر به فروپاشی کل جبهه شود.«ولودیمیر زاموتایف» از مقام‌های شهر پوکرووسک، خاطرنشان کرد که نیروهای روس اکنون در 10 کیلومتری این شهر قرار دارند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره