نماد آخرین خبر

آتش سوزی در یکی از بنادر روسیه پس از حمله موشکی اوکراین

منبع
تسنيم
بروزرسانی
آتش سوزی در یکی از بنادر روسیه پس از حمله موشکی اوکراین

تسنیم/  به دنبال حمله موشکی اوکراین به یکی از بنادر روسیه در تنگه کرچ که دریای آزوف را به دریای سیاه متصل می‌کند، آتش سوزی گسترده‌ای شکل گرفت.

گزارش رسانه‌های خبری و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش سوزی یک کشتی حامل سوخت در بندر «قفقاز» در تنگه کرچ در جنوب غربی روسیه خبر می‌دهد.

گفته می‌شود که حمله موشکی کی‌یف به این کشتی در تنگه کرچ که در نزدیکی خاک اوکراین واقع شده است، منجر به آتش سوزی گسترده شده است.

فئودور بابنکوف، رئیس بخش شهر تمریوک که بندر قفقاز را نیز در بر می‌گیرد، تایید کرد که کشتی حامل 30 مخزن سوخت در نتیجه حمله متحمل خسارت سنگینی شده است.

به گزارش کانال غیررسمی تلگرامی «بازا» (Baza)، 15 نفر در کشتی بودند که پس از حمله ناپدید شدند. اوکراین هنوز در مورد این حمله اظهار نظری نکرده است.

خبرگزاری تاس به نقل از وزارت حمل و نقل روسیه گزارش داد که همه کارکنان بندر تخلیه شده‌اند. یک کارگر محلی گفت که یک کشتی ویژه برای مقابله با آتش سوزی به محل اعزام شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری تاس، بیش از 100 نفر در حال مهار آتش بودند. آتش سوزی به قسمت‌های دیگر بندر سرایت نکرده است.

بندر قفقاز یکی از بزرگترین خروجی‌های روسیه در دریای سیاه است. کشتی ها را هم برای صادرات و هم برای تامین سوخت به کریمه اداره می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar