نماد آخرین خبر

مخالفت رژیم صهیونیستی با بازدید محمود عباس از غزه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مخالفت رژیم صهیونیستی با بازدید محمود عباس از غزه

ایسنا/ یک نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنج‌شنبه به اسپوتنیک گفت که رژیم صهیونیستی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان اجازه بازدید از نوار غزه را نداده است. 

 برخی منابع پیشتر مدعی شده بودند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش‌تر مقامات صهیونیستی خواسته بود تا با بازدید وی از نوار غزه در آینده‌ای نزدیک موافقت کنند.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در این رابطه گفت: ما برای دریافت اجازه درخواست نداده بودیم. ما اعلام کرده بود که رئیس تشکیلات به غزه خواهد رفت. اسرائیل فورا پاسخ داد که به محمود عباس اجازه ورود به غزه را نخواهد داد.

وی ادامه داد: این تنها بدین معناست که غزه اشغال شده است. ما قطعا به دنبال اجازه اشغالگران اسرائیلی برای بازدید رئیس تشکیلات خودگردان از بخشی از اراضی فلسطین نبودیم. این کاملا واضح است.

این مقام در ادامه افزود که تشکیلات خودگردان فلسطین وضعیت کنونی امور را نمی‌پذیرد اما واقعیت‌ها در رابطه با اشغال فلسطین را درک می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: محمود عباس از قبل می‌دانست که اسرائیل با ورود وی به غزه موافقت نخواهد کرد. به همین خاطر درخواست حمایت کرده بود و به دنبال تضمین‌های امنیتی شورای امنیت سازمان ملل می‌گشت تا با مخالفت اسرائیل با ورود به غزه غلبه کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره