نماد آخرین خبر

نتانیاهو: هنوز توافق آماده‌ای روی میز نیست

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
نتانیاهو: هنوز توافق آماده‌ای روی میز نیست

صدا و سیما/ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی که در غزه نگهداری می‌شوند آماده شدن توافق آتش‌بس/تبادل اسرا را تکذیب کرده است.

 
 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طبق گزارش جروزالم‌پست، خانواده‌های اسرا روز جمعه در دفتر کار نتانیاهو با او و همسرش دیدار کردند.


در آن دیدار خانواده‌ها از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته‌اند هر چه سریعتر توافق را امضا کرده و تعداد بیشتری از اسرا را در اسرع وقت آزاد کند. 

یکی از این افراد به نتانیاهو گفت: «شما می‌توانید به عنوان کسی در یاد‌ها بمانید که کشور را به جا‌های خوبی رساند یا به عنوان کسی که آشوب به پا کرد.»

او همچنین گفت: «شما نخست‌وزیر هستند. شما مسئول زندانی‌ها هستید نه حماس و نه هیچ‌کس دیگر. شما موظف هستید به توافقی برسید که همه زندانی‌ها را به خانه بر‌می‌گرداند.»

نتانیاهو در پاسخ به او گفته است: «کدام توافق؟ چه توافقی اینجا است؟ هر کسی به شما گفته که توافقی آماده است و ما بنا به این دلیل یا آن دلیل یا دلایل شخصی آن را قبول نمی‌کنیم دروغ می‌گوید.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به دفاع از سیاست‌های خود پرداخت و گفت: «برای شکست دادن ایدئولوژی شما باید از زور زیادی استفاده کنید تا آن را از بین ببرید.»

وی ادامه داد: «من دنبال رسیدن به توافق هستم که تعداد گروگان‌های [آزادشده]را به حداکثر می‌رساند. نمی‌خواهم برای ۱۲ گروگان توافق کنم، چون این کار به معنی رها کردن کسانی است که بیمارند یا سالخورده‌اند. شما چنین کاری انجام می‌دهید؟ من این کار را نمی‌کنم.»


نتانیاهو در ادامه مدعی شد که این حماس است که توافق را نمی‌پذیرد. او گفت هدف حماس رسیدن به پیروزی و بیران راندن اسرائیل از کریدور فیلادلفیا است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره