نماد آخرین خبر

تظاهرات اعتراض‌آمیز به نتانیاهو در تل‌آویو

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تظاهرات اعتراض‌آمیز به نتانیاهو در تل‌آویو

باشگاه خبرنگاران/ خانواده اسرای صهیونیست خواستار رسیدن توافق با حماس به منظور آزادی اسرا شدند.
 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه افراطی وی با سنگ اندازی در مسیر مذاکرات صلح غزه به دنبال آن هستند که جنگ را طولانی‌تر کنند. این در حالی است که اکنون بیش از یکصد اسیر صهیونیست در بند حماس هستند و فشار‌های داخلی در سرزمین‌های اشغالی به سیاستمداران صهیونیست به منظور رسیدن به توافق افزایش یافته است. 

به گزارش الجزیره، خانواده اسرای صهیونیست در بند حماس امروز (چهارشنبه) با برگزاری یک تظاهرات گسترده که با ملحق شدن مخالفان نتانیاهو همراه شد خواستار رسیدن به توافقی با جنبش حماس به منظور آزادی اسرا شدند. 


این تظاهرات از تل آویو آغاز شده و معترضان به سمت حصار‌های امنیتی میان سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه حرکت کردند. 

مادر یکی از نظامیان صهیونیست در بند حماس در این باره گفت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که آزادی اسرا از بند حماس مهمتر است یا کنترل کریدور فیلادلفیا در غزه از سوی نظامیان صهیونیست!

معترضان با سر دادن شعارهایی، علاوه بر درخواست برای رسیدن به توافق صلح در غزه، از کابینه افراطی نتانیاهو به دلیل اولویت بخشیدن به خواسته‌های حزبی به جای منافع صهیونیست‌ها انتقاد کردند. 

طرف صهیونیست در مذاکرات صلح به دنبال اشغال کریدور فیلادلفیا در نوار مرزی میان غزه و مصر از سوی نظامیان صهیونیست است. این موضوع با مخالفت حماس و مصر مواجه شده و جزو اصلی‌ترین موارد اختلافی میان طرفین است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره