نماد آخرین خبر

نتانیاهو: رویارویی با حزب‌ الله فقط با بازگشت ساکنان مناطق شمالی پایان می‌یابد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نتانیاهو: رویارویی با حزب‌ الله فقط با بازگشت ساکنان مناطق شمالی پایان می‌یابد

ایرنا/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رویارویی این رژیم با حزب الله لبنان فقط پس از بازگشت شهرک نشینان شمال سرزمین‌های اشغالی متوقف خواهد شد.

به گزارش رسانه‌های عربی، «بنیامین نتانیاهو» همچنین ادعا کرد: حمله پیشدستانه به لبنان، آخرین مرحله از رویارویی نیست و ما برای بازگشت ساکنان شهرک‌های شمالی تلاش می‌کنیم.
نخست وزیر رژیم اشغالگر همچنین مدعی شد که این رژیم همه پهپادهای شلیک شده توسط حزب الله در حمله اخیر را سرنگون کرده است.
نتانیاهو در ادامه لفاظی های خود، گفت: در زمینه ناکام کردن حمله ناگهانی حزب الله، موفقیت بزرگی به دست آوردیم.
این در حالی است که حملات رزمندگان حزب الله به مواضع اشغالگران همچنان ادامه دارد و رزمندگان این جنبش امروز چهارشنبه یک مقر ارتش این رژیم را در شهرک صهیونیستی «یعرا» هدف قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به تجاوزات (دشمن) علیه البقاع، مقاومت اسلامی محل استقرار افسران و نظامیان دشمن در «یعرا» را با دقت هدف قرار داد.
در این بیانیه آمده است که این حمله با یک پهپاد تهاجمی صورت گرفت و مستقیما به هدف اصابت کرد.
شب گذشته پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودرو «پیکاپ» در استان البقاع واقع در شمال شرقی لبنان را هدف قرار داد.
از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک المجادل واقع در جنوب لبنان، با پهپادهای انفجاری مقر فرماندهی گردان السهل و پادگان بیت هلل نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.
به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره