نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ: اگر هریس پیروز شود، رکود سال ۱۹۲۹ در آمریکا تکرار می‌شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ترامپ: اگر هریس پیروز شود، رکود سال ۱۹۲۹ در آمریکا تکرار می‌شود

تسنیم/ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای اطلاعات اقتصادی رقیب دموکرات خود را زیر سوال برد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داد که اگر رقیب وی، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی آمریکا پست اصلی کاخ سفید را به دست گیرد، این کشور ممکن است با رکودی مشابه سال ۱۹۲۹، معروف به رکود بزرگ، مواجه شود.
ترامپ دانش هریس از اقتصاد کشور و شاخص‌های اصلی اقتصادی را زیر سوال برد و گفت: او نمی‌داند چگونه افزایش قیمت‌ها را کنترل کند تا از افزایش نرخ‌های بهره جلوگیری کند که به سرعت باعث کاهش رشد اقتصادی کشور می‌شود.

ترامپ: ما باید بزرگترین اخراج تاریخ را انجام دهیم

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته است که در صورت بازگشت به کاخ سفید، این کشور باید برای «بزرگ‌ترین اخراج تاریخ» تلاش کند.
ترامپ با نام بردن از حداقل پنج ملیت که به گفته او مقصر افزایش ناامنی و کاهش دسترسی به امنیت اجتماعی، سیستم بیمارستانی و گزینه‌های شغلی هستند، لفاظی‌های ضد مهاجر خود را تقویت کرد.
ترامپ با انتقاد از کامالا هریس، گفت که او می‌خواهد مرز‌های ایالات متحده را باز نگه دارد، بدون اینکه کنترل بیشتری بر هجوم افرادی که عمدتاً از طریق مرز ایالات متحده و مکزیک وارد می‌شوند، اعمال شود.

ترامپ: هیچکس به اندازه من به روسیه سخت نگرفت
رئیس‌جمهور سابق آمریکا، خود را سرسخت‌ترین سیاستمدار در قبال روسیه نامید که به آن می‌بالد. او مدعی شد که توانسته خطوط لوله نورد استریم از روسیه به آلمان را ببندد و به آلمان هشدار داد که ایالات متحده از این کشور در برابر روسیه محافظت نخواهد کرد و در عین حال از آن انرژی نیز دریافت می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره