نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ایرنا/ حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد؛ حملاتی که بر اثر آن، شماری دیگر از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العربی، پهپاد اسرائیلی گروهی از فلسطینیان را در محله «الزیتون» در شهر غزه هدف قرار داد.
همچنین توپخانه و قایق های جنگی رژیم صهیونیستی مناطق غربی اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را گلوله باران کردند. توپخانه رژیم صهیونیستی برج «السوسی» در مرکز غزه را نیز هدف قرار داد.
همزمان، منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجارها و نیز تیراندازی شدید در جنوب غرب شهر غزه خبر دادند.
این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی محله «الصبره» در جنوب شهر غزه را گلوله باران کرد و محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه را نیز زیر آتش گرفت.

شبکه المنار لبنان نیز اعلام کرد که در جریان بمباران چادرهای آوارگان در بیمارستان «شهداء الاقصی» در مرکز نوار غزه شماری شهید و برخی دیگر زخمی شده اند.
همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در «ناحال عوز» در اطراف نوار غزه از بیم حمله راکتی خبر دادند.
حملات صهیونیست ها به نوار غزه در حالی ادامه دارد که شمار شهدای این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۰هزار و ۸۶۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۴ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است.
رژیم صهیونیستی از اکتبر گذشته جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه به شدت آسیب دیده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.
با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از حدود ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره