نماد آخرین خبر

مردم یمن: هرگز جهاد و فلسطین را رها نخواهیم کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مردم یمن: هرگز جهاد و فلسطین را رها نخواهیم کرد

تسنیم/  
حملات گسترده ارتش اشغالگران به کرانه باختری و افزایش شهدا
❮❯
مردم یمن: هرگز جهاد و فلسطین را رها نخواهیم کرد
۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ 
اخبار بین الملل 

اخبار آسیای غربی 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
قشرهای مختلف مردم یمن امروز نیز همانند جمعه‌های گذشته در تظاهرات میلیونی خود تاکید کردند که هرگز جهاد، فلسطین و غزه را ترک نخواهند کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم یمن امروز جمعه نیز در تظاهرات باشکوهی همانند جمعه های گذشته بر حمایت مستمر خود از مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی تاکید کردند.

این تظاهرات عصر امروز جمعه در میدان السبعین صنعاء و بیش از 290 میدان در 14 استان دیگر یمن با شعار «سالروز میلاد پیامبر هدایتگر، دعوت به یاری غزه و مسجدالاقصی» برگزار شد.

در بیانیه پایانی این تظاهرات تاکید شد: ما بار دیگر در سالروز میلاد پیامبر(ص) بر عهد و پیمان خود مبنی بر اینکه «هرگز جهاد، فلسطین و غزه را ترک نخواهیم کرد»، تاکید می‌کنیم.

این بیانیه افزود: ما از محل معراج پیامبر(مسجدالاقصی) دفاع خواهیم کرد و همچنان در موضع ایمانی خود مبنی بر حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین ثابت قدم خواهیم بود.


مردم یمن در این بیانیه، خداوند را به خاطر دستاوردها و پیروزی های عظیمی که به دست نیروهای مسلح یمن در برابر رژیم صهیونیستی و حامیانش در حمایت از مردم مظلوم غزه محقق شد، شکر کردند.

این بیانیه افزود که آمریکایی ها با خروج از دریای سرخ به شکست و ناکامی خود اعتراف کردند و بخش اعظمی از دریاهای ما به لطف خداوند از زیر سلطه و هیمنه آمریکا خارج شد.

در این بیانیه آمده است که پاسخ به صهیونیستها، قطعی است و غافلگیریهای بزرگی به یاری خدا رخ خواهد داد.

این بیانیه افزود از ملتهای عربی و اسلامی می خواهیم برای یاری مردم مظلوم و مسلمان فلسطین، در راه خداوند جهاد کنند.

مردم یمن بار از سازشکاران عرب که به ملت فلسطین پشت کرده و با دشمنان علیه آنها توطئه می کنند، ابراز برائت و تاکید کردند ننگ و عار و ذلت برای تمام کسانی است که جهاد را ترک کرده اند، هیچ عزت و کرامتی برای امت جز با جهاد وجود ندارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره