نماد آخرین خبر

سی‌ان‌ان: تلاش آمریکا برای توافق، شکست مکرر است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 سی‌ان‌ان: تلاش آمریکا برای توافق، شکست مکرر است

باشگاه خبرنگاران/ شبکه آمریکایی سی ان ان اعلام کرد که آمریکا در رابطه با تکمیل قرارداد تواقف زندانیان در تعقیب سراب است و هدف آن دورتر از همیشه به نظر می‌رسد.

براساس گزارش المیادین، سی‌ان‌ان معتقد بود که دولت آمریکا زمانی که مکررا دستیابی قریب‌الوقوع به یک هدف سیاست خارجی را پیش‌بینی می‌کند و سپس در دستیابی به آن ناکام می‌ماند، خطر از بین بردن اعتبار خود را به جان می‌خرد.

این روزنامه آمریکایی این نکته اشاره کرد که دولت بایدن سرمایه خود را برای یک هدف ناامیدکننده هدر می‌دهد و وضعیت را در یک موقعیت بسیار نادرست ارزیابی می‌کند. سی ان ان به نقل از یکی از دموکرات‌های ارشد نزدیک به کاخ سفید می‌گوید که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از زمانی که کارزار انتخاباتی خود را کنار گذاشته تمرکز خود را بر خاورمیانه دو برابر کرده است» و او «در این موضوع وسواس دارد.

این شبکه آمریکایی افزود: مقامات آمریکایی هنوز به مرحله‌ای نرسیده اند که تشخیص دهند ممکن است قبل از ترک بایدن توافقی صورت نگیرد و کاخ سفید علیرغم ناامیدی که دارد، هنوز از تمام نفوذ ممکن بر بنیامین، نخست وزیر اسرائیل استفاده نکرده است. 

این روزنامه در ادامه گفت که بایدن قویا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و هنوز حاضر نیست به خواسته‌های مترقی برای محدود کردن فروش تسلیحات آمریکایی به این رژیم تن دهد تا نتانیاهو را وادار به تسلیم کند. سی ان ان تأکید کرد که احتمال دور شدن دولت بایدن از رژیم صهیونیستی وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره