نماد آخرین خبر

حملات ترکیبی جدید حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حملات ترکیبی جدید حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

ایرنا/ حزب‌الله لبنان با صدور چند بیانیه از هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با انجام حملات توپخانه‌ای، موشکی و پهپادی خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه اعلام کرد که عصر امروز پایگاه «العباسیه» را با انجام یک حمله توپخانه‌ای هدف قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه دوم خود نیز اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، محل استقرار نظامیان دشمن اسرائیلی را در پایگاه «الراهب» با موشک مورد اصابت قرار دادند.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان همچنین مقر نیروهای ذخیره لشکر شمال، پایگاه ذخیره لشکر الجلیل و انبارهای لجستیکی آن در «عمیعاد» را با اسکادرانی از پهپادهای مسلح هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که با سلاح‌های مناسب تجهیزات جاسوسی پایگاه «العباد» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان طی ساعت گذشته نیز چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات خود قرار داده بود.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هر از چندگاهی در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره