نماد آخرین خبر

حمله حزب الله به مقر گردان‌های زرهی تیپ ۱۸۸ ارتش اسرائیل

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حمله حزب الله به مقر گردان‌های زرهی تیپ ۱۸۸ ارتش اسرائیل

تسنیم/ حزب الله اعلام کرد که در حمایت از مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به شهرک الصرفند در جنوب لبنان، با راکت‌های کاتیوشا، مقر گردان‌های زرهی تیپ ۱۸۸ را هدف قرار داده است.
حزب الله لبنان امروز یکشنبه اعلام کرد که در حمایت از مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به شهرک «الصرفند» در جنوب لبنان، با راکت‌های کاتیوشا، یک مقر ارتش اسرائیل را در نزدیک جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است، «در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه شهرک «الصرفند»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه مقر گردان‌های زرهی تیپ 188 در پادگان «راویه» را هدف قرار دادند».

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز امروز از شلیک چند موشک و پهپاد به سمت مناطق صهیونیست‌نشین در جولان اشغالی سوریه و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.


ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حدود 40 موشک از لبنان به سمت جولان شمالی و الجلیل اعلی شلیک شد. ارتش این رژیم افزود که یک پهپاد انتحاری به شهرک المُطله اصابت کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره