نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

خط و نشان یمن برای رژیم صهیونیستی

منبع
مهر
بروزرسانی

مهر/ سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات بیشتر و بی سابقه‌تر در آینده باشد.
به گزارش پایگاه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک مافوق صوت یمنی باعث ترس و وحشت در محافل صهیونیست‌ها شده و بیش از ۲ میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها کشانده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات بیشتر و بی سابقه‌تر در آینده باشد.

این بیانیه تاکید کرد که موشک بالستیک مافوق صوت یمن در رسیدن به هدف خود موفق بوده و سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را در رهگیری و انهدام شکست داده است. 


این بیانیه ضمن ارائه جزئیات بیشتری از این حمله تصریح کرد که موشک مذکور فاصله ۲۰۴۰ کیلومتری از لحظه شلیک تا هدف را در زمان  ۱۱ دقیقه و نیم طی کرده است. 

در این بیانیه آمده که این حمله بخشی از مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی نیروهای یمنی و نمایانگر قدرت و توان نیروهای موشکی در توسعه تکنولوژی و توانمندی‌های آن بوده است. 

این بیانیه تصریح کرد که موانع جغرافیایی، تجاوزهای آمریکا و انگلیس و نیز سامانه‌های رصد و جاسوسی دشمن صهیونیستی مانع از کمک یمنی‌ها به ملت فلسطین نخواهد شد و دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های بی‌سابقه در آینده باشد، چرا که ما در آستانه اولین سالروز عملیات مبارک ۷ اکتبر قرار داریم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره