نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

برادرزاده ترامپ: عمویم می‌داند در مناظره بازنده شده است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
برادرزاده ترامپ: عمویم می‌داند در مناظره بازنده شده است

تسنیم/ مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ، اظهار کرد عمویش می‌داند در مناظره انتخاباتی بازنده شده زیرا برنده‌ها شانس پیروزی دوباره را رد نمی‌کنند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ، اظهار کرد او فکر می کند عمویش می داند در مناظره انتخاباتی با کاملا هریس بازنده شده است زیرا برنده ها شانس پیروزی دوباره را رد نمی کنند.

وی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی درباره مناظره اخیر دونالد ترامپ با کامالا هریس افزود: من فکر می کنم دونالد در جریان مناظره با هریس دست خود را نشان داد. برنده ها، شانس پیروزی دوباره در انتخابات را رد نمی کنند.

مری که یکی از منتقدان صریح عمویش و کمپین انتخاباتی او است، پس از مناظره ترامپ با جو بایدن در ماه ژوئن، به کمپین دموکرات ها پیوست.


نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و کامالا هریس، 10 سپتامبر در شهر فیلادلفیا و به میزبانی شبکه ای بی سی برگزار شد. این دو نامزد برای نخستین بار در مقابل هم قرار گرفتند تا رأی‌دهندگان آمریکایی برای انتخاب یکی از این دو در انتخابات پنجم نوامبر (15 آبان) قانع شوند.

دو طرف در این مناظره درباره موضوعات اقتصادی، مسائل مربوط به مهاجرت و حق سقط جنین برای زنان، جنگ های غزه و اوکراین و دیگر تحولات خاورمیانه و نیز مسائل روز و مهم مورد توجه داخلی مردم آمریکا از جمله امنیت داخلی آمریکا و التزام به قانون، و پرونده های حقوقی ترامپ، به مناظره پرداختند.

در همین حال، حزب جمهوری خواه پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، ترامپ را «برنده مشخص» مناظره با هریس خواند.

جو بایدن نیز پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار کرد که احساس می‌کند کامالا هریس «با اختلاف» برنده این مناظره بوده است. هریس در مناظره ثابت کرد بهترین گزینه برای رهبری مردم آمریکاست. ما به عقب برنمی‌گردیم.

در همین حال، سخنگوی کمپین کامالا هریس پس از برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی خواستار آن شد که مناظره دوم بین دو نامزد، در ماه اکتبر برگزار شود اما ترامپ اعلام کرد که حاضر به برگزاری مناظره دیگری نیست.

ترامپ در مناظره پیشین در ماه ژوئن، شکست سنگینی را متحمل جو بایدن کرد که در نهایت منجر به کناره‌گیری وی از رقابت‌ها شد؛ از این رو به گفته منابع آمریکایی، هریس در این مناظره تلاش کرده تا نشان دهد که به مراتب بهتر از بایدن عمل خواهد کرد.


برادر زاد ترامپ خاطرنشان کرد اقدامات عمویش پس از مناظره نشان داد که او می داند در مناظره بازنده شده است. او می داند که مناظره بعدی را هم می بازد و تنها حرکتی که او را به برگزاری دوباره مناظره ترغیب می کند، یاس و ناامیدی خواهد بود.

او معتقد است ترامپ نمی تواند داشتن شب بدی در مناظره با هریس را انکار کند. هریس در این مناظره او را به دام انداخت و باعث شد ترامپ پریشان شده، فریاد بزند و از برقراری تماس چشمی با هریس خودداری کند.

وی تصریح کرد به عبارت دیگر من فکر می کنم موافقت کردن با برگزاری مناظره دیگری با هریس، احمقانه ترین کاری خواهد بود که عمویش انجام می دهد.

این در حالی است که نتایج تازه ترین نظرسنجی ها که توسط نیویورک تایمز و کالج سیه نا انجام شده، نشان می دهد که کامالا هریس نامزد دموکرات ها و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، در هفته های پایانی منتهی به انتخابات 5 نوامبر، در رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند.

براساس این نظرسنجی ترامپ با 48 درصد در مقابل هریس با 47 درصد تنها با یک درصد اختلاف پیشتاز است. نتیجه ای که می تواند به معنای پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی باشد. اما این اختلاف در محدوده خطای نظرسنجی قرار دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر(15 آبان) برگزار می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره