نماد آخرین خبر

المیادین: دشمن به سامانه دفاعی خود متکی نباشد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
المیادین: دشمن به سامانه دفاعی خود متکی نباشد

ایرنا/  منابع ویژه خبری با تاکید بر تداوم حملات ارتش یمن به اهداف صهیونیستی خاطرنشان کردند که رژیم صهیونیستی از این لحظه به بعد نباید به سامانه های دفاعی خود اعتماد کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع ویژه گزارش داد که درخصوص هرگونه عملیات ارتش یمن نباید به روایت های رژیم صهیونیستی اعتماد کرد.

این منابع تاکید کردند: ارتش یمن وعده انجام عملیات دقیق و غافلگیرکننده را داده است و بدون استثنا تمام وعده های خود را عملی خواهد کرد. عملیات ارتش یمن تنها در حد پاسخ نخواهد بود بلکه عملیات دقیق، بررسی شده، راهبردی، منحصربفرد و مداوم انجام خواهد شد. دشمن اسرائیلی از این لحظه به بعد نباید به پدافند دفاعی خود اعتماد کند.

منابع ویژه المیادین خاطرنشان کردند: یمن پیش از این پهپاد «یافا» را به هدف خود رساند و با سلاح جدید بانک اهداف راهبردی را مورد اصابت قرار خواهد داد و دشمن قادر به پیش بینی زمان و مکان عملیات پیش رو نخواهد بود. یمن به فناوری های جدیدی دست یافته است که بخشی از آن را در راستای هدف قرار دادن ناوچه های آمریکا در دریا به کار گرفت و آمریکا نتوانست با این فناوری مقابله کند.

این منابع افزودند: ارتش یمن به خوبی سامانه های دفاعی ارتش دشمن را بررسی می کند همانگونه که پیش از این سامانه های دفاعی ناوچه های آمریکایی در دریای سرخ را بررسی کرد. بیانیه نظامی نیروهای مسلح یمن جزئیات، هدف عملیات، سلاح استفاده شده در عملیات و پیام های آن را کشف خواهد کرد. تا زمانی که تجاوزها به غزه و کرانه باختری متوقف نشده است، دشمن صهیونیستی و هرکس که در فلسطین اشغالی سکونت دارد منتظر اتفاقات بدتر باشند. یمن آماده جنگ با دشمن با تاکتیک های متعدد است و می داند که این جنگ طولانی خواهد بود و قدرت نظامی و راهبردی خود را بر همین اساس بنا نهاده است

المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد: سلاح یمن به حملات خود علیه بانک اهدافش در یافا و مناطق دیگر که آن را ترسیم و برای آن برنامه ریزی خوبی کرده است ادامه خواهد داد. یمن به یک هدف اکتفا نخواهد کرد و مجددا به دشمن تاکید می کند که یافا دیگر امن نیست و باید این تهدیدات را جدی بگیرد.

منابع خبری صبح یکشنبه از برخورد یک فروند موشک به نزدیکی مرکز فلسطین اشغالی و وقوع آتش‌سوزی خبر دادند.

آژیرهای خطر در مرکز سرزمین‌های اشغالی و حدود ۲۰ شهرک و شهر در شرق و جنوب تل‌آویو به صدا درآمده است.

همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که دانیل هاگاری سخنگوی ارتش این رژیم گفته است که یک موشک زمین به زمین بر فراز منطقه فرودگاه لود بین تل‌آویو و قدس رهگیری شده است.

هاگاری با بیان اینکه این موشک از لبنان یا غزه شلیک نشده، مدعی شده است که موشک بالستیکی که صبح امروز (یکشنبه) به سوی اسرائیل شلیک شده از یمن پرتاب شده است.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پدافند هوایی موفق به رهگیری موشک یمنی نشده است.

هاگاری افزود: پس از حمله موشکی بالستیک از یمن، هیچ تغییری در دستورالعمل‌های فرماندهی جبهه داخلی ایجاد نشده است.

منابع خبری اعلام کردند که در این حمله موشکی ۹ صهیونیست زخمی شدند.

وزیر دفاع یمن شنبه شب با هشدار به ائتلاف آمریکایی انگلیسی گفت که روزهای آینده آبستن شگفتی‌های غیرقابل پیش بینی برای دشمنان خواهد بود.


محمد العاطفی در سخنانی به ائتلاف متجاوز هشداری صریح داد و گفت: پاسخ ما به دشمنان به کابوسی مبدل خواهد شد که امنیت آنها را با خطر مواجه کند.

وی افزود: ما به دشمنان خود هشدار می‌دهیم که روزهای آینده شگفتی‌هایی را به همراه خواهد داشت که آنها انتظار آن را ندارند.

وزیر دفاع یمن اضافه کرد: ما با مشت آهنین پاسخ خواهیم داد و نخواهیم بخشید و فراموش نخواهیم کرد و دشمنان را از روزی که به ما حمله کردند، پشیمان می‌کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره