نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

مشعل: هرگز از خواسته توقف جنگ و خروج اسرائیل کوتاه نمی‌آییم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
 مشعل: هرگز از خواسته توقف جنگ و خروج اسرائیل کوتاه نمی‌آییم

تسنیم/ خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین تاکید کرد که حماس هرگز از خواسته های اصلی خود از جمله توقف جنگ و خروج اشغالگران کوتاه نخواهد آمد
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین در گفتگو با یک رسانه آمریکایی تاکید کرد که مسئولان حماس عجله ای برای توافق آتش بس با اسرائیل به هر قیمتی ندارند و هرگز از خواسته های اصلی خود از جمله توقف جنگ و عقب نشینی اشغالگران از نوار غزه کوتاه نخواهند آمد.

خالد مشعل در گفتگو با نیویورک تایمز در دوحه گفت حماس در جنگ پیروز می شود و نقش تعیین کننده ای را در آینده غزه ایفا خواهد کرد. حماس دست برتر را دارد، حماس استوار ایستاده و ارتش اسرائیل را در حالت فرسایشی وارد کرده است.

مشعل گفت منطق حماس، بسیار ساده است، پیروزی یعنی باقی ماندن به شجاعت و حداقل در زمان کنونی بتواند آن را محقق کند، حتی اگر بی نهایت ضعیف باشد.


وی تصریح کرد موضع جوبایدن رئیس جهور آمریکا به موضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی لزوم نابودی حماس است، نیست، بایدن از نابودی حماس سخن نگفته است، ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در مذاکرات مستقیم با حماس شرکت کرده اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره