نماد آخرین خبر

دبیرکل حزب بعث لبنان: از نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی باکی نداریم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دبیرکل حزب بعث لبنان: از نبرد زمینی با رژیم صهیونیستی باکی نداریم

ایرنا/ دبیرکل حزب بعث سوسیالیست عربی لبنان تأکید کرد: از رویارویی زمینی با رژیم صهیونیستی باکی نداریم و میدان، برنده این جنگ را تعیین می‌کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از المیادین، «علی حجازی» در این باره گفت: جنگ، تازه آغاز شده است و هنوز مقاومت از بخش زیادی از نیروها و سلاح‌هایش استفاده نکرده است.

دبیرکل حزب بعث لبنان درباره اظهارات عده‌ای در این کشور مبنی بر اینکه مقاومت در وضعیت ضعف قرار دارد، هشدار داد و تاکید کرد: این ادعاها، سرآغاز مسائل خطرناکی خواهد بود.

علی حجازی خاطرنشان کرد: ما بر وحدت داخلی در لبنان و آتش بس تاکید داریم اما هر طرحی را که ما را به عنوان بازنده جنگ قرار دهد، نخواهیم پذیرفت.

رئیس حزب بعث لبنان تصریح کرد: در حال حاضر، شرایط مناسبی برای انتخاب رئیس جمهور نیست. بلکه زمان آتش بس است.

علی حجازی در پایان تاکید کرد: هرکس که گمان کند قادر به تکرار تجربه سال ۱۹۸۲ است، در اشتباه و توهم به سر می برد.

درباره اشاره علی حجازی به «تجربه سال ۱۹۸۲» لازم به توضیح است، جنگ اول لبنان موسوم به عملیات صلح برای جلیل، جنگی بود که در سال ۱۹۸۲ بین اسرائیل و لبنان رخ داد. رژیم صهیونیستی در آن جنگ پس از درگیری‌های مکرر با نیروهای سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) مستقر در جنوب لبنان، به این مناطق حمله کرد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور، عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزهای گذشته با شلیک صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره