نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

مشاجره شدید میان خانواده‌های اسرای صهیونیست و اعضای کنست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مشاجره شدید میان خانواده‌های اسرای صهیونیست و اعضای کنست

ایرنا/ منابع خبری از مشاجره شدید میان خانواده های اسرای صهیونیست و اعضای کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و مطالبه گری آنها برای توافق با حماس به منظور مبادله اسرا خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری سما، صبح امروز جلسه استماع کنست با حضور خانواده های اسرای صهیونیست برگزار شد و این جلسه به مشاجره شدید میان اعضای کنست و این خانواده ها انجامید.

خانواده های اسرا خطاب به اعضای کنست گفتند: تمام اسرا را نزد ما بازگردانید، به دلیل ناکارآمدی شما و کابینه آزادی اسرا به تاخیر افتاد.

آنها تاکید کردند: اسرای ما از بیماری های گوناگون رنج می برند و هرگونه تاخیر در آزادی، به معنای افزایش درد و رنج آنها است. بدون آزادی اسرا (رژیم) اسرائیل پیروز نخواهد شد و رهبران ما باید فوری اقدام کنند.

خانواده های اسرا افزودند: نفرت شما نسبت به حماس بیشتر از عشقتان نسبت به اسرا است. از شما می خواهیم که کنست را ترک کنید، زیرا چیزی برای ارائه ندارید.

از سوی دیگر، اعضای کنست نیز ادعا کردند : حماس اکنون در حال نابودی است و ما باید صبر کنیم و ببینیم که با چه کسی برای تبادل اسرا توافق کنیم.

آن ها مدعی شدند: حماس منحل شده و باید ببینیم که اسرا دست چه کسی است.

این خبر در حالی منتشر می شود که روز یکشنبه نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در غزه، با قطع کردن سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خطاب به وی گفتند: از خودت خجالت بکش!

نیروهای امنیتی مستقر در محل سخنرانی نتانیاهو، معترضان را وادار به سکوت کردند و این سخنرانی به دلیل شعارهای مکرر خانواده‌های اسرای صهیونیست، بارها قطع شد.

شامگاه شنبه نیز شهرک‌نشینان صهیونیست در مقابل منزل «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و با تاکید بر اینکه وی مسئول جان اسرای صهیونیست است، از او خواستند مانع شکست مذاکرات برای تبادل اسرا شود.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در این تجمع، خواستار آزادی اسرای نزد حماس در غزه شدند.

معترضان به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیست، بر لزوم آزادی هر چه زودتر این اسرا تأکید کردند.

حملات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن، تاکنون به شهادت حدود ۴۳ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ هزار نفر منجر شده است؛ با وجود این حجم از توحش لجام گسیخته، این رژیم نتوانسته به اهداف خود در جنگ نسل کشی علیه غزه یعنی بازگرداندن اسرای صهیونیست و نیز نابودی حماس برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره