logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

محصول جدید «بی وای دی» برای دوست داران آفرود معرفی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
محصول جدید «بی وای دی» برای دوست داران آفرود معرفی شد

آخرین خودرو/ بی وای دی خود را برای عرضه یک شاسی بلند جدید با نام بائو ۳ آماده می‌کند. این شاسی بلند تحت برند تازه تاسیس فانگ چنگ بائو عرضه شده و توانایی‌های آفرود بالایی دارد. پیش از این برخی مشخصات و تصاویر غیر رسمی از بائو ۳ منتشر شده، اما بی وای دی تصمیم گرفته برای استقبال از محصول جدید خود چند تصویر رسمی از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

نسخه تولید انبوه کانسپت سوپر ۳ با قیمت تقریبی ۱.۸ میلیارد تومان
شاسی بلند بائو ۳ در واقع نسخه تولید انبوه کانسپت سوپر ۳ به حساب می‌آید. این خودرو پس از دو مدل بائو ۵ و بائو ۸ سومین محصول برند فانگ چنگ بائو خواهد بود. انتظار می‌رود این شاسی بلند آفرودمحور تا پایان سال و با قیمت پایه‌ای در حدود ۲۲۰ هزار یوان وارد بازار شود. با نرخ روز ارز این رقم معادل حدوداً ۱.۸ میلیارد تومان است.

تصاویری که بی وای دی منتشر کرده، بائو ۳ را با سه رنگ بدنه سبز، سفید و مشکی نشان می‌دهند. این خودرو در مقایسه با کانسپت سوپر ۳ ظاهر بسیار محافظه کارانه‌تری پیدا کرده و از جذابیت آن کاسته شده است. با وجود این بی وای دی تاکید دارد در طراحی بدنه این شاسی بلند جدید از فیلم جنگ ستارگان اقتباس شده است.

ابعاد
پیش از این و طبق اطلاعاتی که سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر کرده، می‌دانیم بائو ۳ طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۰۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۲۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۷۴۵ میلیمتر می‌رسد. وزن این شاسی بلند ۲۱۵۰ کیلوگرم و زوایای ورود و خروج آن به ترتیب ۲۵ و ۲۸ درجه اعلام شده است.

از ویژگی‌های ظاهری جذاب بی وای دی بائو ۳ باید به مواردی مثل گلگیرهای متورم با محافظ‌های مخصوص، رینگ‌های ۵ پره ۱۸ یا ۱۹ اینچی، ریل‌های سقفی، دستگیره‌های در مخفی شونده، رکاب جانبی با رنگ نقره‌ای و محفظه مخصوص در پشت خودرو اشاره کنیم.

مشخصات فنی فانگ چنگ بائو بائو ۳
سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تایید کرده که بی وای دی بائو ۳ با پیشرانه دو موتوره راهی بازار خواهد شد. هر کدام از این موتورها توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. به لطف این پیشرانه، بائو ۳ قادر است در عرض ۴.۹ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر رسانده و حداکثر سرعت ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. در رابطه با ظرفیت باتری و مسافت قابل پیمایش حرفی به میان نیامده، اما می‌دانیم که باتری به کار رفته در بائو ۳ ساخت خود کمپانی بی وای دی و از سری Blade است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره