logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

ویدیوی معرفی سدان اروپایی و جدید بازار ایران

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی معرفی سدان اروپایی و جدید بازار ایران

آخرین خودرو/ اشکودا یک نشان اروپایی است که تحت مالکیت فولکس واگن قرار دارد. این نشان تجاری را می توان با اصالت کشور چک معرفی کرد که مهندسی آلمانی دارد. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی اولین سدان اشکودا در بازار ایران رفته ایم و سوپرب ( SuperB ) رفته ایم. در دوره جدید واردات خودرو محصولات اشکودا توسط شرکت پارس ساتر هوشمند به بازار ایران می آیند. در گام نخست اشکودا سوپرب توسط این شرکت به فروش رسیده است. اشکودا سوپرب یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژر TSI دارد. این پیشرانه ۱۴۸ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه هم توان را به چرخ های جلوی این سدان کلاس D می رساند. اشکودا سوپرب شرکت پارس ساتر هوشمند اشتراک زیادی در بحث پلتفرم با فولکس واگن پاسات دارد.


اشکودا سوپرب در نسخه فول آپشن بازار ایران به امکانات مختلفی مجهز است. این خودرو دارای شش کیسه هوا، سقف نیمه پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، تریم داخلی چرم، تنظیم برقی صندلی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، اتوپارک، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، گرمکن صندلی های جلو و… مجهز است.
شرکت پارس ساتر هوشمند اشکودا سوپرب را با قیمتی نزدیک به ۲.۸ میلیارد تومان به دست مشتریان خود می رساند. در حال حاضر محموله وارداتی این خودرو به ایران آمده و مراحل اخذ مجوز شماره گذاری را دنبال می کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir