نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

آخرین کانسپت پونتیاک چه شکلی بود؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
آخرین کانسپت پونتیاک چه شکلی بود؟

آخرین خودرو/ جنرال موتورز تصاویری از آخرین خودروی مفهومی که برای برند پونتیاک ساخته شده را منتشر کرده است. این تصاویر که خودروی نمایشی پونتیاک G8 نامیده می شود، یک چهار در جذاب و آینده نگرانه با خطوط تراش خورده و فضای داخلی شیک را نشان می دهد. خودروی نمایشی پونتیاک G8 در سال ۲۰۰۸ توسط استودیوی طراحی‌های پیشرفته GM در کالیفرنیا تکمیل شد، اما هرگز در معرض دید عموم قرار نگرفت.

تصاویر جدید توسط تیم طراحی GM در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و شامل نمای بیرونی و داخلی است که به عنوان یک خودروی مفهومی در مقیاس کامل کنار هم قرار گرفته اند.

این طراحی دارای عناصر نورپردازی عمودی و بلند در قسمت جلویی و همچنین جلو پنجره مشبک به شکل دو سوراخ بینی مشخص است که در مدل های بی شمار دیگری از پونتیاک دیده می شود. خط سقف پایین است، با یک شبح پشتی که بر خوی اسپرت خودرو تأکید می کند. قسمت عقب به‌ صورت گرد و خطوط و حجم‌ پردازی نرم و سیال طراحی شده و به این کانسپت نوعی شکل هاچ بک می دهد. جزئیات برجسته شامل چرخ‌های بزرگ هفت پره، لوله‌های اگزوز یکپارچه، سقف شیشه‌ای کامل، و دستگیره‌های درب به نظر می‌رسد.

کابین نیز کاملاً چشمگیر است، با طراحی صندلی قالب‌گیری شده و طرح‌بندی نامتقارن زاویه‌دار و آینده‌نگر. کناره های کابین توسط یک کنسول مرکزی بزرگ که از جلوی خودرو به سمت عقب کشیده شده است، تقسیم شده است. با نگاهی به کابین، می‌توان طرح داشبورد C8 کوروت را به یاد آورد.

جنرال موتورز پس از ورشکستگی در سال ۲۰۰۹ و پس از آن کمک مالی دولتی، برند پونتیاک را متوقف کرد. از آن زمان طرفداران این برند خواستار بازگشت آن شده اند. اخیراً یک آگهی در رسانه‌های خودرویی باعث گمانه زنی های زیادی شد مبنی بر اینکه جنرال موتورز بالاخره برند پونتیاک را از مرگ باز می گرداند، اما متأسفانه ثابت شد که تبلیغ جعلی است. و این واقعا خیلی بد است، به خصوص با توجه به طرح های جذابی که پونتیاک ایجاد کرده است، از جمله خودروی نمایشی G8.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره