نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

انتشار تصاویر تریم داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
انتشار تصاویر تریم داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو

آخرین خودرو/ به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که تریم داخلی جدید شاسی بلند ایران خودرو را نشان می دهد. خودرویی که به زودی به بازار می آید.

چندی پیش بود که که شرکت ایران خودرو در جلسه ای با حضور خبرنگاران از روند تولید و میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای تولید اولین کراس اوور تولید داخل، پرده برداشت و در حاشیه این مراسم امکان تست درایو شاسی بلند ری را برای اصحاب رسانه فراهم شد. اما در مجمع سالانه ایران خودرو که با حضور سهام داران برگزار شد تنوع رنگی بدنه این خودرو به نمایش درآمد و شاهد طیف های رنگی کراس اوور ری را بودیم که شامل رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، قرمز، آبی و… بود اما اکنون تریم داخلی جدیدی از ری را در صفحه رسمی شرکت ایران خودرو در اینستاگرام منتشر شده است. تا پیش از این تنها تریم داخلی مشکی کروم و سرمه ای سفید برای این خودرو به نمایش درآمده بود که تریم داخلی آن تنها برای نسخه برقی شاسی بلند ایران خودرو طراحی شده بود اما حالا با انتشار تصاویری جدید از این خودرو شاهد تریم داخلی جدید ری را با رنگ های قرمز مشکی هستیم که باعث شده است فضای داخلی این خودرو، جوان پسندانه تر شود. نا گفته نماند زمان عرضه و قیمت شاسی بلند ایران خودرو مشخص نیست اما به احتمال زیاد فردا قیمت ری را مشخص خواهد شد.

در ادامه نگاهی کوتاه به شاسی بلند ری را خواهیم داشت.

مشخصات فنی و ویدیو معرفی شاسی بلند ایران خودرو
در حال حاضر شاسی بلند ملی ایران خودرو قرار است با یک پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژ یا همان EFP به دست خریداران برسد. این پیشرانه می تواند نهایتا ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.

شتاب ری را ۱۰.۴ ثانیه اعلام شده و و نهایت سرعتی که می توان با این خودرو داشت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است. نکته مثبت در مورد شاسی بلند ری را مصرف سوخت آن است که به صورت ترکیبی به ازای هر صد کیلومتر ۷.۵ لیتر است که در میان خودرو های تولید داخل عدد خوبی به حساب می آید.

کابین و امکانات
در اولین کراس اوور ملی جدا از استفاده از متریال نرم و چرم مصنوعی و همچنین تریم رنگی متفاوت می توان امکانات و آپشن بسیار خوب و کاربردی را مشاهده کرد که به عنوان یک محصول ملی و تولید داخل بسیار جالب توجه است.

امکاناتی نظیر؛ پشت آمپر دیجیتال، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، سیستم I-Connect، ۴ کیسه هوا، دسته دنده الکتریکی، رادار نقطه کور، سنسور نور، سنسور باران، سنسور های پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نورپردازی کابین، گرم کن صندلی های ردیف جلو، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سامانه کنترل کشش، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، سیستم کنترل پایداری و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو وجود دارد و قرار است به زودی به دست مصرف کننده برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره