نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

طراحی خودروهای آینده «بی ام و» امیدوار کننده می شود؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
طراحی خودروهای آینده «بی ام و» امیدوار کننده می شود؟

آخرین خودرو/ بی ام و سری ۷ در میان کاروانی از SUV های Neue Klasse در جاده های کوهستانی اسپانیا دیده شد.

به گزارش آخرین خودرو، بی ام و سری ۷ جدید در دست ساخت است و این در حالی است که مدل فعلی سری ۷ به هیچ وجه قدیمی نیست. مدل فعلی در سال ۲۰۲۲ برای مدل سال ۲۰۲۳ با سبکی جدید که یا آن را دوست دارند و یا آن را نمی پسندند، رونمایی شد. اینکه آیا این ویژگی، انگیزه پشت این به روز رسانی است یا خیر، مشخص نیست. همین بس که بگوییم، اغلب نمی بینیم که خودرو سازان تنها دو سال پس از عرضه مدلی، یک مدل به روز شده از آن را به نمایش بگذارند.

در هر صورت، کاروانی از بی ام و های با برچسب های استتاری و در حال آزمایش در اسپانیا دیده شدند که پیش از این سری ۷ در میان آنها دیده نشده بود. NCars در یوتیوب با نگاهی دقیق، تغییرات واضحی را در دماغه این سدان پرچمدار نمایان می کند. هنوز یک جلو پنجره با ابعاد بزرگ وجود دارد، اما به اندازه قبل نیست. به نظر می رسد طراحان می توانند جلو پنجره سری ۷ پرچمدار را با سری ۵ مطابقت دهند و آن را پهن نگه دارند اما طول آن را کاهش دهند.

نمای جلو نیز گردتر به نظر می رسد، به خصوص در گوشه ها، جایی که چراغ های جلوی جدیدی را می بینیم، قابل توجه است. چیزی که ما نمی بینیم طراحی یک سیستم نور دهی تقسیم شده (جداگانه) است، اما چراغ های نازک هنوز هم زیر استتار می توانند موجود باشند. واضح است که نمی توان جزئیات را مشخص کرد، اما به نظر می رسد که نسبت های نامناسب و زوایای متضادی که چهره سری ۷ را مشخص می کردند، حداقل تا حدی در این نمونه اولیه مورد توجه قرار گرفته است.

همراه با سدان سری ۷ در این ویدئو، شاسی بلند های متعددی وجود دارند که به وضوح نشانه های طراحی Neue Klasse را نشان می دهند. این شاسی بلند ها احتمالا X5 و iX3 بعدی هستند که خطوط صاف و نرم بدنه را در زیر برچسب های استتاری پنهان می کنند. شکل آینده نگرانه این محصولات در ماه مارس با مدل مفهومی Neue Klasse X به نمایش در آمد، اگرچه مدل های تولیدی باید لبه های مدل مفهومی را کمی نرم تر کنند.

چه زمانی شاهد رونمایی این نمونه های اولیه خواهیم بود؟ استتار سری ۷ احتمالا تا سال ۲۰۲۵، برای مدل سال ۲۰۲۶، برداشته نخواهد شد. در مورد خودرو های شاسی بلند، بی ام و قبلا تایید کرده است که اولین خودروی Neue Klasse آن در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این خودرو می تواند یک سدان باشد، اما گمان می کنیم که با یکی از SUV هایی که در این عکس ها مشاهده می شوند شروع شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره