نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

قیمت نهایی کراس اوور ملی ایران خودرو مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت نهایی کراس اوور ملی ایران خودرو مشخص شد

آخرین خودرو/ شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه ای قیمت نهایی ری را با احتساب کلیه هزینه ها را اعلام کرده است و احتمالا به زودی ری را را در جاده ها می بینیم.

چندی پیش بود که وزیر صمت اعلام کرد که قیمت ری را زیر یک میلیارد تومان خواهد بود اما وزیر به طور مشخص اعلام نکرد که منظورشان قیمت درب کارخانه اولین کراس اوور ملی بوده و یا قیمت تمام شده آن. اما چندی بعد از ماجرا شرکت ایران خودرو قیمت درب کارخانه ری را اعلام کرد که مشخص شد این شرکت قیمت ۹۷۵,۸۰۳,۷۶۲ تومانی را بدون احتساب مالیات و عوارض برای ری را در نظر گرفته است.

اکنون بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره قیمت نهایی اولین کراس اوور ملی ایران خودرو یعنی ری را مشخص شده و همان طور که انتظار می رفت، بهای تمام شده این خودرو بالای یک میلیارد تومان خواهد بود. به گزارش خبرگزاری آخرین خودرو اولین کراس اوور ملی ایران خودرو قرار است با احتساب کلیه هزینه های اعم از مالیات، شماره گذاری و… با قیمت ۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به دست مشتریان برسد که عدد قابل توجهی است.

در ادامه به صورت مختصر به بررسی اولین کراس اوور ملی خواهیم پرداخت.

ویدیوی معرفی ری را

کراس اوور ملی ایران خودرو در حالت فول آپشن مجهز به پیشرانه TC7 یا همان EFP است. این پیشرانه ، یک پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در تارا ریرامی توانیم به ؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و…. اشاره کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir