نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

آغاز فروش رقیب نیسان آبی با قیمت قطعی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ شرکت بهمن دیزل شرایط فروش فورس ۳.۸ تن F38 را ویژه شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد. این اولین شرایط فروش برای رقیب نیسان آبی است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت بهمن دیزل گروه بهمن قیمت فورس ۳.۸ تن F38 را ۸۹۵ میلیون و ۹۳ هزار تومان اعلام کرده است. این خودرو در هفته اول آبان ۱۴۰۳ و با رنگ سفید به دست مشتریان می رسد. همچنین سود تاخیر ۲.۵ درصد به صورت ماهانه برای ودیعه مشتریان در نظر گرفته شده است. در حال حاضر متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح هفتم شهریور ماه نسبت به خرید این خودرو در نمایندگی ها و وبسایت فروش گروه بهمن اقدام کنند.

فورس F38 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر بنزینی تنفس طبیعی است که تکنولوژی ساخت میتسوبیشی را دارد. این موتور می تواند خروجی نهایت قدرت ۱۳۹ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را ثبت کند. قدرت از طریق جعبه دنده دستی ۵ سرعته ساخت DAE به چرخ ها می رسد و در مجموع مشخصات معمولی اما راضی کننده ای را در این کامیونت می بینیم. فورس F38 در رده سبک ترین کامیونت های بازار قرار می گیرد. وزن مجموع ناخالص این کامیونت ۳.۸ تن است و این یعنی در حالت استاندارد بارگیری می توان ۱.۵ تا ۲ تن بار را روی این کامیونت داشت.

در این کامیونت سبک و اقتصادی امکانات کامل و خوبی نظیر هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، کنترلر های مالتی مدیا روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ریموت کنترل، شیشه های جانبی برقی بهمراه گرمکن، سیستم تهویه الکتریکی دستی و… دیده می شود. با این امکانات می توان نتیجه گرفت که نیسان آبی معروف جاده ها به هیچ وجه با این کامیونت سبک قابل قیاس نیست و این کامیونت بسیار پر آپشن تر است و استاندارد های ۸۵ گانه را به راحتی پشت سر گذاشته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir