logo

مقایسه لندمارک با ام وی ام X22

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مقایسه لندمارک با ام وی ام X22

باشگاه خبرنگاران/ مشخصات فني خودرو لندمارک و ام وي ام X22 در اين گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانيد خودرو مناسب مورد نظر خود را بخريد.

يکي از مقايسه‌هاي خودرويي پر مخاطب بازار، لندمارک با ام وي ام X22 است. تا چندين سال پيش خريد خودرو کاري آسان به‌شمار مي‌آمد، اما پيشرفت اين صنعت که با آمدن مدل‌هاي گوناگون در سگمنت‌هاي مختلف همراه شد، کار خريد و انتخاب را براي خريداران کمي دشوار کرد. امکانات رفاهي فراوان، طراحي‌هاي متفاوت و مشخصات فني گوناگون، پارامتر‌هايي است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار ترديد کند.

معرفي لندمارک: 

لندمارک يک شاسي بلند چيني است که توسط کمپاني ژانگ چينگ به توليد مي‌رسد و بهمن موتور آن را به بازار کشورمان عرضه کرده است. البته لندمارک در حال حاضر تنها به صورت دست دوم در بازار قابل خريداري است. لندمارک به دليل طراحي ظاهري نه چندان خوب، مورد استقبال خريداران ايراني قرار نگرفت و به فروش بالايي دست پيدا نکرد.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

لندمارک V۷ بيشتر به دليل توانايي‌هاي آفرود خود شناخته مي‌شود و اين هم به دليل بهره بردن از سيستم چهار چرخ متحرک است. اما مهم‌ترين نقاط ضعف آن، طراحي ضعيف و کيفيت نه چندان خود متريال به کار رفته در کابين است. لندمارک در حال حاضر با قيمت ۷۵ تا ۱۰۰ ميليون تومان در بازار به فروش مي‌رسد.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

Zhongxing Landmark به يک موتور تزريق سوخت توربو شارژ  شده ۱۶۰ اسب بخار مجهز خواهد شد و ۲۵-۳۰ مايل در هر گالن بهره وري سوخت را فراهم مي‌کند. از جمله امکانات اين خودرو مي توان به سيستم تعليق جلو جناقي با ميله پيچشي و عقب به صورت فنر تخت،  سنسور دنده عقب، آينه‌هاي جانبي به صورت برقي به همراه چراغ راهنما، قفل مرکزي با قابليت بالا رفتن شيشه‌ها پس از قفل شدن و رينگ آلومينيومي اشاره کرد.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

معرفي ام وي ام X22:

خودرو چِري تيگو ۳X يکي از با کيفيت‌ترين خودرو‌هاي شرکت مديران خودرو است که در سال ۱۳۹۵ با نام ام وي ام X۲۲ وارد بخش توليدي بازار خودرو کشور ايران شد. ام وي ام X۲۲ در زمان ورود خود به بازار فروش خوبي را پشت‌ سر گذاشته است. خودروي ام وي ام x۲۲ ظاهري مدرن دارد و از کيفيت نسبتا پاييني ساخته شده ‌است که براي جواناني که براي نخستين بار تصميم به خريد خودرو دارند و همچنين خانواده‌هاي کم‌جمعيت و کم‌توقع، مي‌تواند گزينه بسيار مناسبي باشد؛ البته به اين شرط که انتظارات زيادي از اين خودرو نداشته باشيد.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

از جمله امکانات اين خودرو مي توان به کروز کنترل، سنسور پارک در عقب، دوربين عقب،  سانروف،  روکش چرمي صندلي‌ها، رينگ ۱۶ اينچي آلومينيومي، تهويه الکتريکي و آينه‌هاي برقي جانبي اشاره کرد.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

کراس ‌اور ام وي ام X۲۲ با نوعي پختگي در طراحي رو‌به‌رو است که فراتر از يک محصول چيني به‌نظر مي‌رسد. کافي است نگاهي به نسخه‌ اول X۳۳ داشته باشيد تا به ياد آوريد که همين چند سال پيش، ظاهر خودرو‌هاي چيني قابل مقايسه با محصولات مدرن دنيا نبود؛ اما بايد قبول کرد که سري جديد محصولات چري (MVM) و خصوصا خودروي ام وي ام X۲۲، طراحي بهتر و البته راضي‌کننده‌اي دارند.

مقايسه لندمارک با ام وي ام X22 + مشخصات فني

خودرو
لندمارکام وي ام X22
کشور سازنده
چينچين
سال (طراحي)
20122016
موتور
4 سيلندر 16 سوپاپه4 سيلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
2378سي سي1497سي سي
حداکثر قدرت
128 اسب بخار در 2500 دور در دقيقه105 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه
حداکثر گشتاور
200 نيوتن متر در 2500 دور در دقيقه135 نيوتن متر در 2750 دور در دقيقه
جعبه دنده
5 دنده دستي4 سرعته خودکار
حداکثر سرعت
- کيلومتر در ساعت160 کيلومتر در ساعت
وزن
1885 کيلوگرم1245 کيلوگرم
اندازه (ميليمتر)
4717 طول - 1790 عرض - 1735 ارتفاع4200 طول - 1760 عرض - 1570 ارتفاع
فاصله بين دو محور
2850 ميليمتر2555 ميليمتر
مصرف سوخت ترکيبي
- ليتر در هر صد کيلومتر6.1 ليتر در هر صد کيلومتر
حجم باک
74 ليتر50 ليتر
استاندارد آلايندگي
-يورو 5
ترمز و پايداري
ترمز ضد قفل ABS‌ - EBD – ترمز جلو ديسکي و ترمز عقب کفشکيترمز ديسکي در هر چهار چرخ – ABS – EBD
کيسه هوا
کيسه هوا براي سرنشينان جلوکيسه هوا براي سرنشينان جلو
سيستم صوتي
ورودي USB – قابليت پخش MP3مانيتور 8 اينچي لمسي – ورودي USB – قابليت پخش MP3 – بلوتوث – 4 بلندگو

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره