نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

چگونه زمان‌مان را مدیریت کنیم؟

منبع
چند ثانیه
بروزرسانی
چگونه زمان‌مان را مدیریت کنیم؟

چند ثانیه/  زمان مهم‌ترین سرمایه و دارایی انسان است. در واقع مدیریت زمان به افراد کمک می‌‌کند که فعالیت‌ها و وظایف خود را در بازه‌زمانی مشخص، با بالاترین بهره‌‌وری انجام دهند و بدون‌استرس به نتایج مطلوبی دست‌یابند.
مدیریت زمان یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری ازماست.همه می‌‌دانیم که ضعف دربرنامه‌ریزی و مدیریت آن، می‌تواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند. مدیریت زمان یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای تأثیرگذار است.
 این مدیریت روشی برای نظم‌بخشیدن و تقسیم زمان بین فعالیت‌‌هایمان است، به طوری که حداکثر بازدهی را داشته باشیم وبه اهداف‌مان برسیم. مدیریت زمان دقیق همیشه با هدف‌گذاری شروع می‌شود، یعنی توجه به این موضوع که بدانید در زندگی چه جهتی دارید. عوامل حواس‌‌پرتی همه‌جا هستند، جلوگیری از عوامل منحرف‌کننده ذهن، آسان‌‌تر از متمرکز‌شدن بعد از حواس‌‌پرتی است.
 لیست کردن کارها یکی از ساده‌‌ترین و کارآمدترین ابزارهای مدیریت‌زمان است. این ابزار به شما کمک می‌‌کند که وظایف خود را در یک بازه‌زمانی مشخص مدیریت کنید.
از طرفی برای داشتن مدیریت بهتر زمان، باید از عقب‌انداختن کارها پرهیز کنید. با این وجود زود بیدارشدن هم می‌‌تواند به ‌طور قابل‌‌توجهی بهره‌‌وری شما را بهبود بخشد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره