logo

آماده‌باش ۳۰۰ تیم امدادی در استان اصفهان تا روز یکشنبه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آماده‌باش ۳۰۰ تیم امدادی در استان اصفهان تا روز یکشنبه

ایرنا/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار و آماده باش ۳۰۰ تیم امدادی در این استان تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به سامانه ناپایدار جوی حاکم بر استان اصفهان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی این دیار آمادگی هرچه بیشتر مراکز خدماتی و امدادی با محوریت فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به حضور روز گذشته بسیاری از اصفهانی‌ها در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور در تهران و تشییع پیکر امروز یکی از شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و هیات همراه در شهرستان نجف آباد حضور و ارائه خدمات عوامل امدادی الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: سامانه جوی کنونی استان بیشتر سبب تندبادهای لحظه‌ای و وزش باد شدید در مناطق مختلف و خیزش کانون‌های گرد و غبار و رگبار و رعد و برق و کاهش دید در جاده‌ها می‌شود، لذا رعایت نکات ایمنی و به حداقل رساندن ترددها در مسیرهای شرق و شمال استان را توصیه می‌کنیم.

شیشه فروش اضافه کرد: به عشایر حاضر در استان نیز توصیه شده است در دامنه کوه‌ها و همچنین حوالی رودخانه‌های فصلی تجمع نکنند تا کمترین خطر متوجه آنان باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روند افزایش دمای هوا در خرداد به صورت تدریجی و مطابق معمول خواهد بود.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today