logo

بارش‌های رگباری موجب انسداد برخی از راه‌های مازندران شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بارش‌های رگباری موجب انسداد برخی از راه‌های مازندران شد

ایرنا/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: بارش های رگباری عصر روز جمعه موجب انسداد برخی از راه های ارتباطی در شهرستان های نور و سوادکوه این استان شده است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار کرد: بارش های رگباری در ارتفاعات برخی از نقاط غربی و مرکزی استان، بخشی از راه های ارتباطی شهر "بلده" شهرستان نور در محدوده "رزن" را مسدود کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین بارش های رگباری امروز راه های ارتباطی در محدود منطقه "آلاشت" در شهرستان سوادکوه را مسدود کرد که به محض اطلاع از این حادثه ادوات و ماشین آلات امدادی نهادهای خدمات رسان به منطقه اعزام شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت:بنا به گزارش های دریافتی نیروهای امدادی نهادهای خدمات رسان تاکنون جاده مسدود شده شهر بلده را بازگشایی کرده اند و نیروهای امدادی در منطقه آلاشت سوادکوه نیز در حال بازگشایی راه هستند.
محمدی از مسافران و اهالی استان مازندران خواست با توجه به هشدارهای هواشناسی در محورهای کوهستانی استان تردد نکنند.
وی به وقوع سیلاب شب گذشته در محور کندوان در غرب مازندران اشاره و اضافه کرد: در این حادثه به هفت خودرو آسیب جدی وارد شد و ۱۶ نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: همه عوامل امدادی نهادهای خدمات رسان در این منطقه تا پاک‌سازی کامل محور حضور دارند.
ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ هم سیل در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد جاری شد که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.
 
  
  

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today