logo

افتتاح ۵ پروژه شهری در قائمشهر

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ پنج پروژه شهری در قائمشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آخرین خبر؛ پنج طرح عمرانی شهرداری قائمشهر با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری استان، جواد مولائی قرا فرماندار شهرستان، کاظم علیپور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کاظم علیپور، شهردار قائمشهر با اشاره به  افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری گفت: با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری و همچنین همراهی فرماندار شهرستان  ۵ طرح عمرانی شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.
علیپور ادامه داد: پروژه سپتاژ (تصفیه خانه فاضلاب خانگی)، شهربازی کودکان و نوجوانان، پروژه غیر همسطح قائم محله، تقاطع غیر همسطح دخانیات به عنوان پروژه های شهری جهت خدمت رسانی و رفاه حال مردم افتتاح و کلنگ زنی شد.
این مدیر شهری با بیان اینکه قائمشهر در سال گذشته سرآمد شهردار استان بوده است افزود: از ۱۷۰۰ میلیارد تومان پروژه های سال گذشته در استان ۹۳۲ میلیارد تومان مختص به شهرداری قائم شهر بوده است.
علیپور تصریح کرد: اجرای میدان کفشگرکلا، میدان نساجی و اصلاح میدان جانبازان از مطالبات به حق مردم شهر قائمشهر است که این طرح ها در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.
.وی افزود: امسال نیز پای کار آمدیم و یکی از دغدغه‌های مردم قائمشهر بحث فاضلاب خانگی بود که عزم جدی با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است که با حضور مسئولان استانی و شهرستان کلنگ زنی شد.

پروژه سپتاژ تصفیه خانه فاضلاب خانگی با مشارکت بخش خصوصی
ظرفیت تصفیه: ۷۰ کامیون (۳۵۰ متر مکعب در شبانه روز)
مدت زمان اجرا: ۳ ماه 
سطح تحت پوشش: ۲۰۰۰ متر مربع 
هزینه پروژه: برآورد ۷۰ میلیارد ریال 

آغاز عملیات اجرایی شهربازی کودکان و نوجوانان با مشارکت بخش خصوصی واقع در کمربندی شمالی جنب پل سیاهرود مساحت: ۱۸۵۰ متر مربع 
مدت زمان اجرا: ۳ ماه 
هزینه: ۲۰۰ میلیارد ریال 

بهره‌برداری از تقاطع غیر هم سطح دخانیات واقع در خیابان آیت الله صالحی مازندرانی

ارزش پروژه: ۵۳۰ میلیارد ریال 
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح قائم محله (شهید مبینی) واقع در ابتدای قائم محله 
هزینه اجرا: ۷۶۷ میلیارد ریال
در ادامه افتتاح پروژه های شهرداری قائمشهر، نوری استاندار مازندران گفت:‌ هر روزی که در استان اقدامات عمرانی و خدماتی انجام شود روز مبارک است و باعث امیداوری مردم می شود.
یوسف نوری با اشاره به طرح های در حال اجرا در شهرستان قائمشهر، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه زباله و پسماندهای خانگی از جمله اقدامات بزرگ در این شهرستان به شمار می رود.
نماینده عالی دولت در استان همچنین به اجرای زیرگذرها در مسیر خطوط راه آهن شمال که در مسیر بافت شهری قائمشهر عبور می‌کند، اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها به منظور کاهش حوادث برخورد قطارها با عابران و نیز حل معضل ترافیک در نقاط مختلف با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.
وی ابراز امیداوری کرد که در آینده نزدیک با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و در کمترین زمان ممکن باید طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری برسد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

خبرنگار: معصومه یوسفی

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today