logo

تداوم وزش باد و گردوخاک تا ۱۳ تیرماه در اصفهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تداوم وزش باد و گردوخاک تا ۱۳ تیرماه در اصفهان

باشگاه خبرنگاران/ هواشناسی در خصوص تدام گردو غبار در استان اصفهان هشدار زرد صادر کرد.

اداره کل هواشناسی اصفهان در خصوص تداوم شرایط باد و گردوخاک و کاهش شعاع دید تا چهارشنبه ۱۳ تیر، هشدار سطح زرد صادر کرد.
در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گردوخاک محلی و کاهش شعاع دید و افزایش غبارآلودی هوا در مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب استان به ویژه آران و بیدگل، اردستان، انارک، چوپانان، بادرود، خور و بیابانک، برخوار، کاشان، کبوترآباد، کوهپایه، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مهاباد، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز، ورزنه و شهر اصفهان پیش بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین در خصوص احتمال آسیب به سازه‌های موقتی و سقوط اشیا از ارتفاعات در مناطق شرق و شمال استان هشدار داد و توصیه کرده که هموطنان به ویژه گروه‌های حساس جامعه (سالمندان، افراد دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان کمتر از پنج سال) در روز‌های پیش رو از حضور در فضای باز اجتناب کنند.
در ادامه این اطلاعیه بر لزوم مدیریت تردد خودرو‌ها در شهر‌ها و کنترل فعالیت واحد‌های صنعتی، مدیریت فعالیت مراکز آموزشی و اداری و رعایت حداکثری مقررات رانندگی هنگام رانندگی در نیمه شرقی استان تاکید شده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today