logo

انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به فضل الهی و با تلاش، کوشش و مجاهدت کم نظیر همکاران پرتلاشم و دیگر دستگاه‌های مسئول، انتخابات ریاست جمهوری در استان در امنیت کامل برگزار شد.

مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بازهم تبدیل به یک جشن ملی بزرگ و حماسه‌ای ماندگار شد و همه عوامل اجرایی این رویداد مهم از آن سربلند بیرون آمدند.
وی ادامه داد: در این میان مردم نقش اصلی و صحنه گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند و با حضور پرشور و شعور خود صحنه‌های زیبایی از اتحاد، همبستگی و ولایتمداری را خلق کردند.
حاجیان افزود: بی شک پیروز اصلی انتخابات، مردم قهرمان ایران اسلامی هستند که در لبیک به فرمایش رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای (مدضله العالی) به میدان آمده و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا دشمنان قسم خورده این مرز و بوم علی رغم ماه‌ها تلاش و برنامه ریزی، بازهم روسیاه و شکست خورده صحنه را ترک کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به فضل الهی انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار و همکاران پرتلاش و غیرتمندم با مجاهدت و پشتکاری کم نظیر، به خوبی چتر امنیتی خود را بر همه شعب اخذ رای گستردند و در حماسه آفرینی مردم شریک شدند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today