نماد آخرین خبر

«ناکامی» مزد مقابله با پلیس؛ شرور مسلح دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
«ناکامی» مزد مقابله با پلیس؛ شرور مسلح دستگیر شد

ایرنا/ سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات خودرو در حین سرقت خبر داد و گفت: در تاریخ ۶ تیرماه ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در سطح حوزه استحفاظی در حال گشت‌زنی بودند که  به یک دستگاه موتورسیکلت با یک راکب و ترک‌نشین در حال پرسه‌زنی مشکوک شده و آنها را تحت نظر می‌گیرند.

سرهنگ محمدرضا موسوی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: متهمان پس از دقایقی کنار یک خودرو پارک کرده و شروع به بررسی آن کردند. در لحظه‌ای که متهمان تصمیم به باز کردن درب خودرو گرفتند، ماموران گشت بلافاصله وارد عمل شدند. متهمان با رویت ماموران اقدام به فرار کرده و متواری شدند، پس از صدور فرمان ایست توسط ماموران کلانتر،‌ متهمان همچنان بدون توجه به دستورات به راه خود ادامه دادند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن موتورسیکلت شدند که ترک‌نشین از موتورسیکلت پیاده شده و اقدام به فرار کرد و راکب با یک قبضه سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شد. ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه از کوله‌پشتی متهم تعداد ۱۰ دستگاه ضبط خودرو، یک عدد ادکلن گران‌قیمت، ابزار و ادوات سرقت کشف شد. متهم برای کشف جرائم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شد. در بررسی سوابق متهم مشخص شد که از سارقان سابقه‌دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در این باره پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی به شهروندان توصیه کرد، خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مانند قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنید.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran