نماد آخرین خبر

تأمین و توزیع بیش از ۴۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

منبع
فارس
بروزرسانی
تأمین و توزیع بیش از ۴۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

فارس/ مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 40 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان دردیدار با فرماندار شهرستان بیجار اظهار داشت: این شرکت با تهیه زیر ساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدام به توزیع سوخت بخش کشاورزی به صورت الکترونیکی کرده است.

نوکانی به فعالیت5300 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان بیجار و قابلیت های کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری ۹ میلیون وششصد هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

وی از افتتاح یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهر بیجار تا اواخر سال جاری خبرداد و افزود: با فعالیت 7 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۳ جایگاه سی ان جی در این شهرستان و گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاهها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده های نفتی به خوبی مهیا شده است.

نوکانی با تاکید بر مزایای اقتصادی و محیط زیستی استفاده از سی‌ان‌جی به جای سوخت مایع، از فعالیت دو کارگاه تبدیل دوگانه سوز نمودن رایگان خودروهای عمومی در شهر بیجار خبرداد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداری با این شرکت در جهت فرهنگ سازی وترغیب شهروندان جهت ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

فرماندار بیجار نیز با اشاره به شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی این شهرستان برشمرد و از زحمات و تلاشهای کارکنان پخش منطقه کردستان در سوخت رسانی مطلوب در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online