نماد آخرین خبر

به‌روزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان قلب بوشهر نصب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
به‌روزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان قلب بوشهر نصب شد

ایرنا/ رئیس بیمارستان قلب بوشهر گفت: جدید و مدرن‌ترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان تخصصی قلب استان بوشهر نصب شد.

اصغر بحرانی، رئیس بیمارستان قلب بوشهر اظهار کرد: برای خرید این دستگاه رادیولوژی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: راه‌اندازی این دستگاه در یک فرایند زمانی مشخصی انجام و پس از انجام آزمایش‌های نهایی، زمینه بهره‌برداری از آن فراهم می‌شود.
رئیس بیمارستان تخصصی قلب بوشهر تصریح کرد: تجهیزات پزشکی دارای یک عمر مفید بوده که پس از آن کیفیت اصلی خود را از دست می‌دهند ضمن این که به دلیل رطوبت بالا در استان بوشهر، این تجهیزات به نسبت مناطق سردسیر دارای عمر کمتری هستند که مشمول دستگاه موجود رادیولوژی قدیمی این بیمارستان نیز شده است.
بحرانی ادامه داد: خرید دستگاه ها و تجهیزات تخصصی پزشکی تابع یک سری شرایط و نیازمند مجوزهای ویژه است که با پیگیری های فراوان، موفق به تامین و راه‌اندازی عمومی این وسائل می‌شویم.
وی ادامه داد: از آنجا که این تجهیزات پس از تشریفات قانونی، تامین می شود نیازمند حضور کارشناسان شرکت های برنده مناقصه برای راه‌اندازی آن تحت خدمات پس از فروش است که گاهی زمان‌بر می‌شود.
رئیس بیمارستان تخصصی قلب بوشهر یادآور شود: تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی این دستگاه رادیولوژی انجام شود که به محض آماده‌شدن، اطلاع‌رسانی انجام می شود.
بحرانی عنوان کرد: تمامی خدمات انجام شده در مرکز تخصصی قلب بوشهر تحت پوشش بیمه ها و با تعرفه دولتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: نوسازی تجهیزات بیمارستان و استفاده از دستگاه‌های جدید پزشکی در دستور کار قرار گرفته که پس از تامین به اطلاع مردم استان رسانده می‌شود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar