نماد آخرین خبر

ماینرهای غیر‌مجاز در خوزستان پس از کشف چه می‌شوند؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ماینرهای غیر‌مجاز در خوزستان پس از کشف چه می‌شوند؟

ایرنا/ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه رمز ارزهای غیرمجاز در خوزستان امحا می‌شوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان خوزستان کشف و ضبط شده است.

علی خدری،  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار کرد: با حکم قضایی و کسب مجوزهای لازم، دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز کشف شده در استان خوزستان امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها به صورت غیرمجاز از برق استفاده می‌کردند افزود: با دریافت مجوزهای لازم و به دستور مقام قضایی، این دستگاه‌ها امحا خواهند شد.

خدری با اشاره به مضرات استخراج غیرمجاز رمز ارز گفت: این کار علاوه بر تحمیل بار اضافی به شبکه برق، باعث ایجاد نوسان و کاهش ولتاژ و نارسایی شبکه برق می‌شود که در نهایت مردم و مشترکان را دچار مشکل می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ضمن هشدار به استفاده کنندگان از رمزارزهای غیرمجاز و با اشاره به جریمه‌های سنگین این دستگاه اظهار کرد: استخراج غیرمجاز رمز ارز، به دلیل استفاده از دستگاه‌های غیراستاندارد می‌تواند منجر به حوادث ناگوار و آتش‌سوزی شود.

وی از شهروندان خوزستانی در خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه استخراج غیرمجاز رمز ارز، مراتب را به این شرکت یا مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today