نماد آخرین خبر

آخرین وضعیت قیمت گوشت و مرغ در چهارمحال و بختیاری

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین وضعیت قیمت گوشت و مرغ در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/ سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای خردادماه ۱۱ تن گوشت گوساله گرم بدون استخوان با قیمت هر کیلو ۲۹۵ هزار تومان در استان توزیع شد. 

بهروز میرزایی، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سالانه ۲۷ هزار تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، اظهار کرد: نیاز استان به گوشت قرمز ۱۲ تا ۱۵ هزار تن است و ۱۳ هزار تن نیز به صورت دام زنده و گوشت از استان صادر می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سالانه ۴۲ هزار تن گوشت مرغ گرم در استان توزیع می‌شود، افزود: روزانه ۷۵ تا ۸۰ تن مرغ گرم در سراسر استان توزیع می‌شود.

سال گذشته بیش از ۱۷۵ هزار تن نهاده دامی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷۵ هزار و ۹۳۱ تن نهاده دامی در استان توزیع شد، ادامه داد: ۷۵ هزار و ۳۳۰ تن کنجاله ذرت، ۱۷ هزار و ۴۷۶ تن جو، ۸۹ هزار و ۴۵۹ تن سویا و ۳ هزار و ۶۶۶ تن خوراک طیور در استان توزیع شد.

میرزایی عنوان کرد: یک میلیون و ۶۷۰ هزار راس دام سبک شامل میش، بره، بز و بزغاله و ۳۰۰ هزار راس دام سنگین در استان وجود دارد.

قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد ۲۹۵ هزار تومان است 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از ابتدای خردادماه ۱۱ تن گوشت گوساله گرم بدون استخوان با قیمت هر کیلو ۲۹۵ هزار تومان و ۵۵ تن گوشت منجمد گوساله با قیمت هر کیلو ۳۱۵ هزار تومان در استان توزیع شده است‌.

قیمت هرکیلو مرغ گرم ۸۰ هزار تومان است

میرزایی با اشاره به نوسان قیمت مرغ در بازار، تصریح کرد: در روزهای اخیر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مرغ منجمد شامل برزیلی و داخلی درب سردخانه هر کیلوگرم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان در اختیار عاملین توزیع قرار می‌گیرد.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday