نماد آخرین خبر

افزایش دمای هوا در خراسان شمالی تا پایان هفته

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افزایش دمای هوا در خراسان شمالی تا پایان هفته

ایسنا/ رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز تا پایان هفته در استان خبر داد. 

مظاهر عظیم‌زاده، رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، جو نسبتاً پایداری را امروز تا آخر هفته انتظار داریم.

وی پدیده غالب این مدت در بعضی ساعت‌ها را افزایش ابر در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب افزایش وزش باد، در بخش‌هایی از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، فاروج، شیروان، راز و جرگلان، مانه و سملقان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: امروز و فردا احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

عظیم‌زاده گفت: پنجشنبه و جمعه در بیشتر ساعت‌ها آسمان صاف خواهد بود و افزایش وزش باد در بعدازظهر، وزش باد شدید و گرد و خاک بویژه در نیمه جنوبی و غربی استان انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی از امروز تا پنجشنبه روند نسبی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا دو روز آینده دمای هوا در بجنورد مرکز خراسان شمالی  چهار درجه افزایش یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان افزود: پیش‌بینی‌های ما حاکی از این است که تا روز پنجشنبه در تمام استان با افزایش میانگین سه درجه دمای هوا مواجه باشیم که در بخش‌های مختلف استان از دو تا پنج درجه متغیر خواهد بود.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره