نماد آخرین خبر

حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت

ایرنا/ رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت.

محمود شمسی‌پور، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این حوادث رانندگی در روز عاشورا در شهرستان‌های بروجن، کیار و شهرکرد رخ داد.
وی با اشاره به اینکه نخستین حادثه رانندگی در محور گندمان به وستگان، حوالی مورچگان در ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه رخ داد، گفت: این حادثه رانندگی بر اثر واژگونی خودرو مزدا ۲ کابین بود که ۶ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
شمسی‌پور افزود: در حادثه رانندگی دوم که در محور شهرکرد به سورشجان حوالی کاروانسرا شهرکرد در ساعت ۱۸:۴۰ بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ رخ داد، ۲ نفر مصدوم شدند.
به گفته وی، در حادثه رانندگی سوم نیز در محور چغاخور به ناغان حوالی گلوگرد که ساعت ۱۹:۱۸ بر اثر برخورد پژو پارس و ۴۰۵ رخ داد، چهار نفر مصدوم و در یک حادثه دیگر در محور چغاخور به ناغان حوالی کارخانه خمیر مایه بر اثر انحراف سمند ۶ نفر مصدوم شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در محل وقوع حوادث رانندگی اقدامات درمانی را برای مصدومان انجام داده و مصدومان را با ۱۰ دستگاه آمبولانس برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌ های ولیعصر(عج) بروجن و آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday