نماد آخرین خبر

شناسایی سارقان خشن بهارستان توسط ۳ نفر از مال‌باختگان

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنیم/ فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری دو سارق و قاپ‌زن موبایل گفت: مالباختگان با مواجه حضوری، سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ مجید عسگری‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری دو سارق خشن موبایل‌قاپ اظهار کرد: پس از انتشار فیلم سرقت خشن از شهروند بهارستانی در کمتر از 24 ساعت سارقان دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به گزارش چندین سرقت و قاپ‌زنی در شهر گلستان با یک نوع شیوه و شگرد توسط موتور‌سواران، اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه اکیپ ویژه پلیس آگاهی و کلانتری شهر گلستان بررسی موضوع را با جدیت دنبال کردند، تصریح کرد: در کمتر از 24 ساعت پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با اخذ دستور از مقام قضایی پلیس وارد عمل شد و متهمان را که دارای سابقه کیفری بودند دستگیر کرد.

عسگری‌نیا بیان کرد: سه نفر از مالباختگان که پس از سرقت به پلیس گزارش داده بودند شناسایی شدند و با مواجه حضوری با سارقان، متهمان را شناسایی کردند و سرقت محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با تقدیر و تشکر از عوامل انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان، یادآور شد: در چندین فقره سرقت، موبایل دو زن و یک پسر بچه 10 ساله توسط سارقین خشن به سرقت رفته بود.

 

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran