نماد آخرین خبر

نجات جوان ۱۷ ساله در مناطق سخت‌گذر کوهدشت  

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نجات جوان ۱۷ ساله در مناطق سخت‌گذر کوهدشت  

ایرنا/ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: امدادگران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان کوهدشت با عبور از مناطق سخت گذر بر بالین بیمار ۱۷ ساله حاضر شدند و جان وی را که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود نجات دادند.

محسن آدینه‌وند، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اظهار کرد: با اعلام به مرکز ارتباطات اورژانس استان مبنی بر کاهش سطح هوشیاری پسر ۱۷ ساله در منطقه صعب‌العبور و کوهستانی "سراب کاکیزه" در ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر کوهدشت، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان در شرایطی سخت پس از ۲ ساعت پیاده‌روی با تجهیزات کامل و حضور در منطقه، بر بالین بیمار رسیده و نسبت به پایدار سازی وضعیت اقدام کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری مرکز هدایت عملیات و بحران استان و بعد از اقدامات اولیه درمانی، بیمار تحت مراقبت به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت انتقال یافت.

احیای موفق توسط اورژانس پیش بیمارستانی الیگودرز

آدینه وند اظهار داشت: همچنین طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس استان مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک مرد ۶۴ ساله در شهر الیگودرز، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: به دنبال ایست قلبی تنفسی، عملیات احیا قلبی - ریوی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی انجام گرفته و مددجو با علائم حیاتی پایدار جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید ولیان منتقل شده است.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy