نماد آخرین خبر

آمادگی پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان برای ورود زائران پاکستانی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمادگی پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان برای ورود زائران پاکستانی

ایرنا/ معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت ورود زائران کشور پاکستان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان فراهم است‌.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برپایی هر چه باشکوه تر اربعین حسینی (ع) است.
وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در این منطقه، نصب سایبان ها، سیستم های خنک کننده و مه پاش انجام شده که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات بهتر، امسال اربعین حسینی متفاوتی برای زائران اباعبدالله الحسین رقم بخورد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه در تمامی خدمات و پروژه‌های انجام شده باید رضایت و رفاه حال زائران ایرانی و خارجی در اولویت قرار گیرد، گفت: به همین منظور، روکش آسفالت جاده‌های منتهی به پایانه های مرزی، رفع نقاط پرحادثه، خط کشی محورها، نصب علایم و افزایش سرویس های بهداشتی در پایانه های مرزی در حال انجام است.
سیستان و بلوچستان به عنوان تنها دروازه ورود زائران پاکستانی عازم اربعین اباعبدالله الحسین(ع) است بطوری که همه ساله تجلی وحدت شیعه و سنی این استان را در استقبال و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) به وضوح می‌توان دید.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today